Comerțul online prinde avânt semnificativ, Homeycomb.ro exemplu concret

28.10.2013

Comerțul online din România se dezvoltă cu rapiditate. Cumpărăturile de orice tip de produse pe internet au luat amploare, tehnologia favorizând aceste tipuri de vânzări. Homeycomb.ro este primul site de fash sales și home&deco local vare până la final de 2013 va ajunge la un turnover de 1500000 milioane de euro.

În luna septembrie traficul portalului Homeycomb.ro a ajuns la peste 400.000 de vizitatori unici per lună, cu o conversie a vânzărilor între 3 și 5 la sută, scrie Finanțiștii. Ideea site-ului se bazează pe un club privat, comunitatea membrilor înregistrați pe site primesc zilnic un newsletter prin care sunt informați despre campaniile și produsele care beneficiază de oferte. Discountul ajunge pana la 70 la sută pentru cele mai noi colecții ale brandurilor de renume internațional.

“Conceptul de flash sales se bazeaza pe o cantitate limitata de produse, oferite pe o perioada determinata de timp, cu un discount foarte mare. Avem buyeri specializati care cauta in toata lumea produsele care urmeaza sa fie incluse in campaniile zilnice. Altfel spus, homeycomb.ro se caracterizeaza prin: preturi accesibile, timp economisit si peste 1000 de branduri disponibile”, a declarat Cristina Miu, director Homeycomb.ro, conform sursei citate.

Sursă: Finanțiștii

Citiți și despre:

  • Ce bugete alocă românii pentru cumpărăturile online?Ce bugete alocă românii pentru cumpărăturile online? Compania 2Performant Network S.A. a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 3,68 milioane lei în prima jumătate a anului, în creștere cu 25% față de perioada similară a anului trecut. În cadrul […]
  • Ce cumpără românii pe Internet?Ce cumpără românii pe Internet? Supermarket-urile și mall-urile se mută online. Un lucru este cert: trăim în secolul vitezei și odată cu asta vine și lipsa de timp. De acest lucru și-au dat seama și antreprenorii sau companiile care au […]
  • Retailul online – generatorul creşterii cererii pentru spaţiile logistice foarte mariRetailul online – generatorul creşterii cererii pentru spaţiile logistice foarte mari Reorganizarea fluxului logistic determinată de creşterea rapidă dinspre sectorul retail online contribuie la un avans subtanţial a cererii pentru spaţiile logistice de tip XLL (peste 50.000 metri pătraţi), […]
  • Retailerul Vivre a ajuns la 1 milion de membriRetailerul Vivre a ajuns la 1 milion de membri În luna iulie, retailerul online de produse pentru casă și grădină, Vivre, a depășit 1 milion de membri, iar până la finele lui 2014, compania estimează un avans de 30% a numărului de noi membri în țările în […]
  • Cum a schimbat tehnologia comerțul?Cum a schimbat tehnologia comerțul? Magazinele online iau locul celor tradiționale, cu produse variate și prețuri mai mici. Acum câțiva ani, în România existau doar câteva magazine online, iar cele mai multe dintre acestea erau specializate în  […]