Compania „Ana şi Cornel” îşi extinde gama de produse

20.04.2015

Compania „Ana şi Cornel” îşi extinde gama de produse și servicii pe care le oferă, prin alocarea unui spațiu de rotiserie în 8 dintre cele 40 de orașe care găzduiesc magazine proprii. Cu o tradiţie de 20 de ani şi având peste 800 de angajaţi, compania a devenit unul dintre primii trei jucători de pe piață.

Prin implementarea acestui nou serviciu, Ana şi Cornel își continuă planurile de extindere și de introducere a soluțiilor inovatoare și viabile pentru clienții săi.

Astfel, magazinele Ana și Cornel din Mizil, Ploiești, Urlați, Urziceni, Bacău, Buzău, Râmnicu Sărat și Brăila vor beneficia de pui proaspăt la rotisor, preparat după o reţetă de familie, la unul dintre cele mai bune prețuri de pe piață.

Investiția vine în urma analizei tendințelor de cumpărare şi a evoluţiei pieţei pe parcursul ultimilor ani. Din dorința de a satisface nevoile cotidiene ale clienților pentru soluții rapide în pregătirea meselor, cu produse proaspete și delicioase, echipamentul pentru pregătirea puiului la rotisor a fost atent selectat, astfel încât să asigure siguranța alimentară și calitatea pentru care este recunoscută compania.

Reţeta puiului la rotisor a necesitat teste diverse. Pe lângă acestea, tehnologia olandeză aleasă în realizarea produsului a constituit un element important, pentru a putea oferi aceeaşi calitate în toate magazinele. Astfel, a fost ales un echipament care să ofere această garanţie, păstrând fragezimea cărnii, aspectul şi gustul produsului.

Datorită procesului de preparare eco folosit, se obţine o economisire a consumului de curent de 5% în timpul perioadei de rotiserie. Ambalajul reprezintă un alt factor determinant, ce păstrează temperatura şi prospeţimea puiului.

“Una dintre preocupările noastre constante este aceea de a implementa servicii noi și de a găsi modalități pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noştri. Rotiseria este cel mai rapid model din industrie asigurând produse fragede, delicioase şi atractive pentru toţi cei care ne vizitează magazinele. A fost un pas îndrăzneţ, iar răspunsurile pozitive pe care le primim din partea clienților ne determină sa venim mereu cu idei şi propuneri de produse. Pe termen mediu şi lung, intenţionăm diversificarea gamei de pui realizate la rotisor.” a declarat Carmina Paraschiv, Director General „Ana şi Cornel”.

 

Citiți și despre: