Compania de consultanţă BearingPoint se reorganizează

18.01.2017

Firma de consultanţă în management și tehnologie BearingPoint a creat prin cele trei noi poziţii de conducere o platformă esenţială în vederea demarării următoarei etape de dezvoltare. În cadrul regiunii Europa Centrală – care include Germania, Austria şi Elveţia, firma a înregistrat o creştere de 35% din 2012, sub conducerea lui Marcel Nickler. În plus, BearingPoint a înfiinţat în ultimii doi ani noi filiale în ţări precum Italia şi Cehia, deschizând încă două puncte de lucru în România.

Cele şase ţări au fost împărţite, începând cu data de 1 ianuarie 2017, în două noi regiuni: GCR (Germania, Republica Cehă, România) şi SIA (Elveţia, Italia, Austria). Această împărţire permite echilibrarea optimă a competenţelor şi capacităţilor, facilitând o mai bună concentrare asupra unor factori de dezvoltare precum soluţiile din domeniul software şi inovaţiile din domeniul transformării afacerilor.

Conducerea noii regiuni GCR, în cadrul căreia Germania este cel mai mare actor BearingPoint de pe piața de consultanță, a fost preluată de Kiumars Hamidian. Acesta este membru al comitetului global de management al BearingPoint, unde se ocupă, pe lângă administrarea portofoliilor de servicii, și de procesele de inovație și de activitățile venture.

Iris Grewe, specialistă în domeniul bancar și al piețelor de capital din Zürich, a preluat conducerea regiunii SIA, ocupând o poziție și în cadrul comitetului global de management.

Fostul șef al regiunii Europa Centrală, Marcel Nickler, se va ocupa de dezvoltare și prezență globală. Printre aceste atribuții se numără atât dezvoltarea propriilor filiale din afara Europei, cât și alianțele strategice la nivel global.

“Mă bucur foarte mult că aceste trei poziții-cheie au fost ocupate de niște consultanți experimentați și profesioniști precum Iris Grewe, Kiumars Hamidian și Marcel Nickler. Cu ajutorul organizației nou create ne putem concentra și mai bine asupra a ceea ce doresc clienții noștri tot mai mult: pachete tehnologice, inovații și noi abordări în ceea ce privește transformarea. În aceste domenii am înregistrat foarte multe succese, astfel încât putem confirma că ne îndreptăm în forță spre îndeplinirea obiectivului nostru – o cifră de afaceri de un miliard de Euro până în 2020″, a spus Peter Mockler, Managing Partner.

 

 

Citiți și despre: