• Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
Jurnalul de Afaceri
  • Home
  • Producatori
  • Retail
  • FMCG
  • Logistica
  • Constructii
  • Telecomunicatii
  • Sanatate
  • Petrol si gaze
  • Energie regenerabila
  • Minerit
  • Finante
  • Agricultura
Stirile jurnalului:
  • Tarife mai mici pentru portarea numerelor de telefon
  • MFP pune în dezbatere publică Normele de aplicare a Codului Fiscal
  • Rata şomajului din București: 1,51% la finele lunii martie
  • Actualitate
  • Asociatii
  • MediaKit

Compania de training EXEC-EDU se rebranduieşte

17.06.2014

Compania de training EXEC-EDU va lansa o nouă strategie de comunicare, începând cu al doilea semestru din 2014. Compania va avea un nou slogan („Antrenăm competențe”), precum şi o nouă identitate vizuală.

Decizia de rebranding vine în urmă unui proces de evaluare realizat de agenția INSUS, care a scos în evidenţă două atu-uri majore ale EXEC-EDU. În primul rând este vorba de poziția de lider în dezvoltarea managerilor, menținută timp de 17 ani și, în al doilea rând, este vorba de reputația pe care și-a creat-o în această perioadă, de furnizor de cursuri consistente, facilitate de experți cu experiență solidă de business.

„A investi în propria pregătire prin participarea la cursuri utile, care te provoacă cu adevărat, reprezintă o formă de a-ți păstra mintea activă. Similar cu antrenamentul corpului, dezvoltarea constantă a competențelor reprezintă un antrenament al minţii”, a afirmat Lavinia Rașcă, directorul EXEC-EDU.

Aceasta a mai explicat că EXEC-EDU se implică în procesul de mindbuilding cu o echipă de antrenori excelent pregătiți și cu foarte multă experiență, pe care îi recomandă propriul succes că antreprenori, manageri şi consultanți.

“Ne diferențiază gamă foarte largă de competențe manageriale pe care le dezvoltăm, precum și caracterul practic și modern al tematicii programelor noastre”, a mai spus Lavinia Rașcă.

Schimbarea sloganului are o dublă motivație: asociază compania cu ideea de „mindbuilding” și aduce în atenție avantajul competitiv al EXEC-EDU, care se centrează pe consolidarea competențelor manageriale.

În plus, şi identitatea vizuală a EXEC-EDU a trecut printr-un proces de rafinare. Este vorba despre simplificarea vizuală a logo-ului, oferindu-i astfel o consistență mai mare.

Citiți și despre:

  • Trainart are un nou concept de businessTrainart are un nou concept de business Trainart, companie românească specializată în servicii integrate de dezvoltare personală pentru segmentul corporate, are o nouă identitate vizuală și un nou concept de business. Astfel, campania de rebranding […]
  • Compania farma Actavis îşi schimbă numeleCompania farma Actavis îşi schimbă numele Compania farma Actavis a anunţat schimbarea numelui în Allergan plc, iar de ieri acțiunile grupului sunt tranzacționate la Bursa din New York cu simbolul AGN. În plus, compania are o nouă identitate vizuală […]
  • GMP PR comunică pentru NorielGMP PR comunică pentru Noriel Agenţia GMP PR gestionează din luna august comunicarea Noriel, liderul pieței de retail de jucării din România, oferind companiei consultanță strategică pentru corporate PR, brand PR și evenimente. Compania […]
  • Managerii de HR încep să prefere training-urile bazate pe simulări de afaceriManagerii de HR încep să prefere training-urile bazate pe simulări de afaceri Programele de training bazate pe simulări de afaceri trezesc interesul din ce în ce mai mult managerilor de HR, o mare parte dintre aceştia (55%) intenţionează, în următorul an, să organizeze astfel de […]
  • Publicitatea pe mobil va depăşi 100 miliarde de dolari, în 2015Publicitatea pe mobil va depăşi 100 miliarde de dolari, în 2015 În condiţiile în care se estimează că investiţiile în publicitatea pe dispozitivele mobile va ajunge la 100 de miliarde de dolari anul viitor, GfK a anunțat că dispune de toate instrumentele de care au nevoie […]

Share the post "Compania de training EXEC-EDU se rebranduieşte"

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
  • Digg
  • StumbleUpon
  • E-mail

Navigare articole

← Ramboll şi-a mărit spaţiul de birouri din Phoenicia BC Un grup de medici români a lansat primul spital online din Europa →
Vezi numarul curent
Vezi numerele trecute

mainile-bn

Medicum

Ramada Brasov

banner-calendar-romania

STILL_DisplayAd

Abonamente-Verificare-Firme

angajatori-de-top

metalshow

Rommedica

Denta-aprilie

Expo-drink-wine

Expo-GastroPan-Tg-Mures

tax-finance-forum-iasi

hr-steps-iasi

REALTY-Forum

corporate-tennis-open

TNi

TIBCO

SENIOR-expo

BIFE-SIM

IEAS

TIB

Inventika

Targ-de-turism-Romania-octombrie

Indagra

Indagra-food

DENTA-noiembrie

  • Home
  • Actualitate
  • Producatori
  • Retail
  • FMCG
  • Logistica
  • Constructii
  • Telecomunicatii
  • Sanatate
  • Petrol si gaze
  • Energie regenerabila
  • Minerit
  • Finante
  • Agricultura
  • Asociatii
  • Stiri Jurnalul de afaceri
  • Despre noi
  • Contact
  • Abonare
  • Publicitate
  • Prezentare companie
  • Termeni si conditii
Jurnalul de Afaceri descrie evenimente din sectoarele importante ale economiei, prin profile complexe ale oamenilor de afaceri de succes din Romania care au atins performante deosebite.
E-mail: office@jurnaluldeafaceri.ro
Web: www.jurnaluldeafaceri.ro
Created by Argebit.com
Copyright© 2013 - 2018 jurnaluldeafaceri.ro - Toate drepturile rezervate
Versiune Mobil