Companiile participante la IMWorld 2014 vor prezenta peste 1.400 de soluţii şi aplicaţii

02.10.2014

Companiile participante la Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014), eveniment care va avea loc la Romexpo în perioada 8 – 9 octombrie, vor prezenta peste 1.400 de soluții de business şi aplicaţii. Numărul soluțiilor şi aplicaţii prezentate în acest an va depăși cu minimum 5% recordul înregistrat în 2013, de circa 1.400. În plus, unele dintre soluţii vor putea fi testate în premieră în cadrul evenimentului IMWorld 2014.

O secțiune de interes în cadrul ediției din acest an a IMWorld 2014 va fi dedicată automatizării, prin prezentarea de către Telekom Romania, a soluţiilor de tip machine to machine (M2M) dezvoltate de companie.

“Mizăm pe soluțiile de tip machine to machine și cloud ca modalități de optimizare a activității clienților și partenerilor noștri – prezentul, dar mai ales viitorul, aparțin automatizării. Suntem parte dintr-o organizație internațională, fapt ce ne permite să dezvoltăm noi produse în sinergie cu Grupul Deutsche Telekom, iar soluțiile M2M demonstrate în standul pe care îl vom avea la eveniment sunt doar câteva astfel de exemple. Toate acestea sunt parte din filozofia noastră de a deveni One Stop Shop pentru companiile din Romania – punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare, cu un portofoliu complet de soluții fixe, mobile și IT”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial – Segment Business Grupul Telekom Romania.

De asemenea, cele 110 companii expozante vor prezenta și supune testării şi platforme de comerț electronic, soluții de Data Center, aplicații complete pentru managementul afacerilor, servicii cloud sau programe integrate de automatizare, securitate și mobilizare.

„Un astfel de eveniment are un impact benefic important pentru industria IT din România, care câştigă nu numai acces la un schimb de idei şi «best practices» aduse din întreaga lume, dar şi vizibilitate pe plan internațional”, a afirmat Laurenţiu Ghenciu, VP of Sales, EMEA at Avangate, sponsor al evenimentului.

MasterCard va prezenta, pentru prima dată în România, portofelul electronic MasterPass, iar Avandor va lansa ”Avandor Consumer Profiling”, o platformă de big data care se integrează foarte ușor cu activitățile de marketing digital.

O altă soluție va fi prezentată de ANYMEDIA – „FreeWiFi”, un instrument de marketing direct prin care companiile pot să își creeze propria bază de date cu clienți reali și să comunice personalizat cu aceștia.

De asemenea, una dintre premierele IMWorld 2014 va fi prezentarea şi noi divizii B2B a Samsung Electronics – Samsung Enterprise Business Division.

Citiți și despre: