Conferința „Managementul Relațiilor cu Clienții” va avea loc în perioada 4-6 iunie 2015

19.03.2015

În perioada 4-6 iunie 2015, Acumen Integrat organizează prima ediţie a Conferinței Managementul Relațiilor cu Clienții în România. Evenimentul va avea loc la Hotelul Intercontinental – București şi are la bază un concept unic.

Conferința va reuni manageri și profesioniști din cadrul celor mai bune servicii de relații clienți din ţara noastră, aparținând unor domenii variate precum comerț online, HoReCa, automotive, bancar, call center, telecom şi comerț cu amănuntul.

„Participarea la conferința constituie o oportunitate de a cunoaște și învața de la practicieni renumiți în relațiile cu clienții, promotori ai celor mai bune practici la nivel național și internațional”, au afirmat organizatorii evenimentului.

Participanții vor asista la 12 sesiuni de prezentări, care vor aborda teme privind nivelul managementului relațiilor cu clienții.

Sesiunile de discuţiile sunt relevante în contextul managementului relațiilor cu clienții, fiind tratate subiecte precum satisfacția clienților interni și externi, măsurarea satisfacției clienților, relațiile cu clienții într-un context multicultural.

Printre speakeri confirmați se află reprezentanți ai companiilor Sykes, Enel, Autonom, Bancă Transilvania, Altex, The KPI Institute.

Pentru informaţii referitoare la program, vorbitori, taxa de participare, reduceri și modalități de înscriere, puteţi site-ul oficial al evenimentului: http://www.acumenintegrat.ro/Conferința-Managementul-Relațiilor-cu-Clienții-în-România/

 

Citiți și despre: