Conferinţa Managementului Relaţiilor cu Clienţii va avea loc pe 17-18 mai

08.03.2017

În perioada 17-18 mai va avea loc cea de-a treia ediţie a Conferinței Managementului Relațiilor cu Clienții în România. Evenimentul va dezbate modul în care sunt atraşi şi apreciaţi cei care investesc încredere afacerii. Conform organizatorilor, un business fără clienți rămâne doar la stadiul de idee, iar un business fără clienți mulțumiți nu poate fi considerat cu adevărat de succes. Aceasta este realitatea anului 2017 când vine vorba despre managementul relațiilor cu clienții.

„Există o varietate de servicii, aplicații și chiar freelanceri la care oamenii pot apela în momentul când își doresc ceva anume. Ținând cont de acest fenomen global, întrebarea care apare este: Cum ne putem prioritiza afacerea în rândul clienților și în fața competiției?”, a explicat sursa citată.

Răspunsul este simplu: investind în expertiza din domeniul managementul relațiilor cu clienții și prioritizându-l în strategia generală a afacerii.

Printre vorbitorii conferinţei se numără:

Oana Cadar, Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca, Emerson
Liliana Dumitru, Director Executiv Marketing Direct și Customer Care, BRD Finance
Dina Guran, Manager Canale Alternative, eMag
Raluca Mindirigiu, Customer Experience Manager, Orange
Horia Ștefănescu, CS Technical Support Center Manager, Orange
Cristian Mondiru, Director, ACS Global Order Desk, Oracle
Loredana Negoiță, Customer Relationship Manager, City Grill
Minodora Savu, Manager Service Operations – Customer Advocacy Department, Avira Romania

Profită de perioada de presale până în 31 martie pentru a-ți asigura locul la Conferința Managementului Relațiilor cu Clienții în România! Înscrierile de tip standard sunt valabile până în 12 mai 2017.

Pentru mai multe informații, cât și pentru înscrieri, puteți să vizitați site-ul oficial al conferinței.

 

 

Citiți și despre: