Conferinţa „People in Shared Services and Outsourcing Forum” are loc pe 19 octombrie

06.10.2017

Pe data de 19 octombrie, Outsourcing Today, platforma integrată de comunicare a industriei de servicii externalizate pentru afaceri, împreună cu The Diplomat – Bucharest organizează a treia ediție a „People in Shared Services and Outsourcing Forum”.

Evenimentul dedicat sectorului de resurse umane din domeniul serviciilor profesionale de externalizare va avea loc la Bucureşti şi va aduce împreună companii care activează în industria serviciilor pentru afaceri (SSC, ITO, BPO), personalități academice și reprezentanți ai autorităților, pentru a analiza și identifica noi instrumente, strategii și soluții în vederea dezvoltării, implementării și optimizării modelului de HR.

Până în anul 2020, se estimează că, 200.000 persoane vor lucra în industria serviciilor pentru afaceri din ţara noastră, mai mult decât dublul portofoliului actual de angajați, în cele peste 120 de companii care activează în serviciile BPO, SSC sau ITO.

„Scopul final spre care tind eforturile continue ale companiilor care recrutează candidați pentru posturi cu valoare ridicată, este acela de a-și consolida resursele umane și, implicit, avantajul competitiv pe piața regională și globală”, au anunţat organizatorii evenimentului.

Agenda evenimentului:

8.30 – 9.00: Înregistrarea participanților & Cafea de bun venit

9.00 – 10.45: SESIUNE PLENARĂ

„Împreună cu reprezentanți ai Guvernului, vom pune în discuție aspecte ale cooperării dintre companii și autorități, necesitatea unei comunicări de succes și transparente. Propunem un dialog deschis între părțile interesate din industrie și autoritățile care încearcă să identifice pașii necesari pentru o cooperare eficientă”, mai precizează organizatorii conferinţei.

Subiectele dezbătute:

  • Ajutoare de Stat: Oportunități de investiții pentru companiile din Outsourcing si IT
  • Provocări legate de capitalul uman. Resursele umane, motorul de creștere și factorii critici în atingerea potențialului industriei
  • Implicarea asociațiilor din industria de outsourcing
  • Schimbările legislative și impactul acestora asupra industriei (ex. Legea internshipului)
  • Tendințe: Aplicații de tip BPaaS, IaaS, SaaS

Vorbitori confirmați:

  • Ciprian Dan, Location Head at Wipro BPS
  • Shibu Nambiar, SVP & COO, Genpact Europe, LatAm & Africa
  • Tal Roma, Project Development Manager, AFI Europe Romania
  • Marian Popa, Head of DB Global Techonology
  • Valentina Iova, Auditor & Financial Advisor, Noerr
  • Cătălin Iorgulescu, Board Member, ABSL

10.45 – 11.00: Sesiune de întrebări și răspunsuri
11.00 – 11.15: Pauză de cafea

11.15 – 12.15: SESIUNEA I TENDINȚE ÎN MODELUL DE SERVICII EXTERNALIZATE PENTRU AFACERI

Se vor analiza tendințele industriei: big data, software bazat pe soluții cloud, automatizare (RPA) și tehnologii mobile văzute prin ochii profesioniștilor de HR: studii de caz practice și discuții interactive centrate pe strategiile recente utilizate în atragerea de talente, dezvoltarea abilității de leadership în raport cu satisfacerea angajaților și agilitatea organizațională.

Subiectele sesiunii:

  • Explorarea transformării resurselor umane la locul de muncă, în contextul actual al schimbărilor tehnologice
  • Digitalizarea și schimbarea proceselor de business, a interacțiunii cu clienții și a procesului de recrutare
  • Automatizarea, oportunitate sau amenințare
  • HR: element cheie de schimbare și inovare
  • Renumele și cultura companiei – strategii de fidelizare a angajaților
  • Relocarea și mobilitatea talentelor

Speakeri confirmați:

  • Crina Ilie, Vice President of Human Resources, Genpact
  • Antoniu Panait, Managing Director, Vastint
  • Tamas Kovacs, Regional Sales Director, Steelcase
  • George Didoiu, Associate Director, Colliers International
  • Sarah Peiker, Head of RPO, ManpowerGroup Solutions, EMEA
  • Krzysztof Kmuk, Emerging Markets Development Manager, CIMA CEE
  • Francesca Postolache, Partner, PwC Romania

12.15 – 12.30: Sesiune de întrebări și răspunsuri

12.30 – 12.40: Pauza de cafea

12.40 – 14.00: SESIUNEA a II-a TOTUL DESPRE EDUCAȚIE

Programe academice și non-academice. Optimizarea parteneriatelor companii – sistem educațional și maniera în care companiile pot avea un rol educațional.

Subiectele dezbătute:

  • Parteneriate academice – între companii și instituțiile academice
  • Programe educaționale non-academice implementate in-house de companii
  • Școli informale
  • Noi instrumente de dezvoltare
  • Strategii de valorificare a talentului în organizații
  • L&K: Procese de îmbunătățire a cunoștințelor

Speakeri confirmați:

  • Teodora Todoran, Head Training Function – Europe, Wipro Limited
  • Tal Roma, Project Development Manager, AFI Europe Romania
  • Daniela Vercellino, HR director, Societe Generale European Business Services
  • PHD Prof. Dorel Mihai Paraschiv, Vice-rector – Liaison with the social and business environment, cooperation with students, Bucharest Academy of Economic Studies

14.00 – 15.00: Prânz și Networking

15.00 – 17.30: WORKSHOP SIMTALENT (Simulare de Business), Trainer: Cristina Țirulnic, Executive Partner, Evolutiv Consultants Network

Workshop-ul nu poate acomoda mai mult de 30 de persoane, prin urmare, cei interesați vor fi selectați în ordinea înregistrării.

Pentru înregistrare și detalii, vă invităm să accesați pagina evenimentului: http://people-in-outsourcing.thediplomat.ro/

 

 

 

Citiți și despre: