Stiri: Companii

Cosmetic Plant a primit trofeul mondial pentru excelenţa în calitate

10.06.2014

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a câștigat, pentru a doua oară, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi, în cadrul concursului internațional de calitate a produsului – World Quality Selections 2014.

În plus, în cadrul competiției, organizate de Monde Selection, compania a fost premiată și cu Gold Award pentru noua cremă GreenStem Antiaging de zi matifiantă.

“Suntem onorați să fim, pentru a doua oară, premiați cu două dintre cele mai mari distincții acordate de Monde Selection în cadrul competiției World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirmă faptul că suntem pe drumul cel bun în ceea ce privește dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce în ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respectă standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Directorului producătorului de cosmetice estimează că cele două premii vor aduce un aport considerabil în cifra de afaceri din 2014, mai ales datorită faptului că ingredientul activ folosit în gama GreenStem reprezintă o noutate în materie de produse cosmetic.

Potrivit acesteia, şi anul trecut, câştigarea premiului în cadrul Word Quality Selections a avut un impact pozitiv în business-ul companiei.

“Încă de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primită atât pe piața locală, cât și pe cea de export, iar câștigarea unui premiu internațional a atras după sine și mai multă atenție din partea publicului. Astfel, în 2013, produsele din cadrul acestei game au însumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizată pe plan local”, a explicat Susana Laszlo.

Astfel, câştigarea premiului în 2013 a dus la o creştere a interesului pentru gama Bioliv şi pe pieţele externe şi dacă anul trecut doar 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de această gamă, la ora actuală, ponderea a ajuns la peste 10%.

Anul trecut, Cosmetic Plant a raportat un business de 1,6 milioane de euro.