Cosmetic Plant a primit trofeul mondial pentru excelenţa în calitate

10.06.2014

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a câștigat, pentru a doua oară, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi, în cadrul concursului internațional de calitate a produsului – World Quality Selections 2014.

În plus, în cadrul competiției, organizate de Monde Selection, compania a fost premiată și cu Gold Award pentru noua cremă GreenStem Antiaging de zi matifiantă.

“Suntem onorați să fim, pentru a doua oară, premiați cu două dintre cele mai mari distincții acordate de Monde Selection în cadrul competiției World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirmă faptul că suntem pe drumul cel bun în ceea ce privește dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce în ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respectă standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Directorului producătorului de cosmetice estimează că cele două premii vor aduce un aport considerabil în cifra de afaceri din 2014, mai ales datorită faptului că ingredientul activ folosit în gama GreenStem reprezintă o noutate în materie de produse cosmetic.

Potrivit acesteia, şi anul trecut, câştigarea premiului în cadrul Word Quality Selections a avut un impact pozitiv în business-ul companiei.

“Încă de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primită atât pe piața locală, cât și pe cea de export, iar câștigarea unui premiu internațional a atras după sine și mai multă atenție din partea publicului. Astfel, în 2013, produsele din cadrul acestei game au însumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizată pe plan local”, a explicat Susana Laszlo.

Astfel, câştigarea premiului în 2013 a dus la o creştere a interesului pentru gama Bioliv şi pe pieţele externe şi dacă anul trecut doar 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de această gamă, la ora actuală, ponderea a ajuns la peste 10%.

Anul trecut, Cosmetic Plant a raportat un business de 1,6 milioane de euro.

Citiți și despre:

  • Cosmetic Plant estimează o creștere de 10% a cifrei de afaceri, în acest anCosmetic Plant estimează o creștere de 10% a cifrei de afaceri, în acest an Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant a anunțat relansarea gamei Q10 + ceai verde și estimează o creștere a ponderii acesteia în vânzările anuale de la 7,2% în acest an, la 12,2% în 2015. În ceea ce […]
  • Cosmetic Plant se extinde în UngariaCosmetic Plant se extinde în Ungaria Cosmetic Plant, producătorul român de cosmetice, a anunţat că în acest an vizează intensificarea exporturilor şi că se va extinde pe piaţa din Ungaria. La ora actuală, produsele fabricate la Cluj-Napoca sunt […]
  • Produsele Cosmetic Plant au intrat în reţeaua AuchanProdusele Cosmetic Plant au intrat în reţeaua Auchan Cosmetic Plant a anunţat că şi-a extins, din luna martie, prezenţa pe rafturile marilor magazine de bunuri de larg consum din ţara noastră, dând startul livrărilor către reţeaua de hypermarketuri […]
  • Afaceri de peste 75,2 milioane lei pentru Farmec, în primul semestruAfaceri de peste 75,2 milioane lei pentru Farmec, în primul semestru În prima jumătate a acestui an, producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creștere cu peste 6% a cifrei de afaceri, faţă de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, compania menţine şi în acest […]
  • România, premiată la Mixx AwardsRomânia, premiată la Mixx Awards Agenţia de comunicare digitală Interactions a fost premiată la Mixx Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate interactivă din Europa. Evenimentul s-a desfăşurat la Paris în perioada 20-21 […]