Cosmetic Plant estimează o creștere de 10% a cifrei de afaceri, în acest an

17.11.2014

Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant a anunțat relansarea gamei Q10 + ceai verde și estimează o creștere a ponderii acesteia în vânzările anuale de la 7,2% în acest an, la 12,2% în 2015. În ceea ce priveşte business-ul companiei în acest an, compania preconizează un avans al cifrei de afaceri cu aproximativ 10% comparativ cu 2013, la 1,76 milioane de euro.

„Lansată în anul 2006, gama Q10 + ceai verde conține produse deja cu tradiție în portofoliul Cosmetic Plant. Fiind una din cele mai îndrăgite dintre gamele noastre, ne dorim să răspundem în continuare nevoilor clientelor noastre cu cele mai bune și actuale produse, de aceea am luat decizia de a moderniza formula și a o alinia la trendurile internaționale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Gama Q10 + ceai verde vine într-o formulă complet nouă și modernă, fără parabeni și coloranți, cu ingrediente de origine naturală în proporție de peste 85%. Este vorba de o formulă îmbogățită cu un complex mineral energizant, un amestec ce are în compoziție Ca, Mg, Cu și Zn, care furnizează pielii mineralele și electroliții necesari pentru stimularea funcționării mitocondriei. În plus, formula îmbunătățește oxigenarea și metabolismul celular, limitând producția radicalilor liberi.

”Gama Q10 + ceai verde avea deja o formulă cunoscută pe piață ca fiind singura care a îmbinat coenzima Q10 cu extractul de ceai verde, combinația aceasta reprezentând o armă puternică în lupta cu semnele îmbătrânirii pielii. Însă noi suntem dedicați îmbunătățirii permanente a produselor și de aceea am hotărât adăugarea acestui complex care să aducă un plus de vitalitate, elasticitate și tonicitate pielii, prevenind astfel apariția ridurilor și reducându-le pe cele deja existente”, a mai spus Susana Laszlo.

Astfel, complexul mineral energizant vine să completeze formula ce are în compoziție coenzima Q10, o substanţă prezentă în toate celulele organismului, deosebit de eficace împotriva radicalilor liberi şi care previne degradarea colagenului și ceaiul verde, un puternic antioxidant, energizant şi curativ.

Noua gamă Q10 + ceai verde îmbogățită va conține, ca și până acum, șapte produse destinate îngrijirii tenului și corpului: cremă antirid de zi și de noapte, cremă contur ochi, lapte demachiant, loțiune tonică, lapte pentru corp și cremă pentru mâini.

”Având în vedere faptul că brandul Cosmetic Plant este recunoscut în primul rând datorită produselor pentru îngrijirea tenului, și în cazul gamei Q10 + ceai verde cele mai mari vânzări sunt realizate de produsele de acest tip”, a încheiat Susana Laszlo.

Citiți și despre:

  • Produsele Cosmetic Plant au intrat în reţeaua AuchanProdusele Cosmetic Plant au intrat în reţeaua Auchan Cosmetic Plant a anunţat că şi-a extins, din luna martie, prezenţa pe rafturile marilor magazine de bunuri de larg consum din ţara noastră, dând startul livrărilor către reţeaua de hypermarketuri […]
  • Cosmetic Plant se extinde în UngariaCosmetic Plant se extinde în Ungaria Cosmetic Plant, producătorul român de cosmetice, a anunţat că în acest an vizează intensificarea exporturilor şi că se va extinde pe piaţa din Ungaria. La ora actuală, produsele fabricate la Cluj-Napoca sunt […]
  • Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014 Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat […]
  • Techno Office estimează o creștere cu 30% a vânzărilorTechno Office estimează o creștere cu 30% a vânzărilor Furnizorul de soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri Techno Office estimează o creștere cu 30% a vânzărilor până la peste 3 milioane de euro, pentru anul în curs, comparativ cu 2014, şi, de […]
  • Afaceri în creşteri pentru producătorul de lubrifianţi Hexol LubeAfaceri în creşteri pentru producătorul de lubrifianţi Hexol Lube Hexol Lube, producător al mărcii canadiene de lubrifianţi Hexol în România, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 24% în prima jumătate a acestui an, în comparație cu nivelul raportat în anul […]