Cosmetic Plant se extinde în Ungaria

12.08.2014

Cosmetic Plant, producătorul român de cosmetice, a anunţat că în acest an vizează intensificarea exporturilor şi că se va extinde pe piaţa din Ungaria. La ora actuală, produsele fabricate la Cluj-Napoca sunt disponibile acum pe nouă pieţe din întreaga lume.

„Unul dintre cele mai importante obiective ale companiei noastre, pentru anul 2014, este creşterea exporturilor. Astfel, una dintre deciziile strategice în acest sens a fost extinderea pe piaţa din Ungaria”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Alegerea pieţei din Ungaria pentru intensificarea exporturilor a fost determinată cu precădere de poziţionarea georgrafică, fiind cea mai apropiată zonă de unitatea de producţie de la Cluj-Napoca, conform acesteia

„Ungaria se alătură, în acest fel, celorlalte opt pieţe pe care deja exportăm produsele noastre: Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan şi Austria”, a mai spus reprezentanta companiei.

Astfel, pe piaţa din Ungaria se comercializează 17 dintre cele 92 de produse fabricate de Cosmetic Plant, acestea fiind disponibile în mai multe magazine din principalele oraşe.

„Dincolo de adaptarea ambalajelor pentru această piaţă, textele fiind scrise şi în limba maghiară, am lansat deja şi un site de prezentare special pentru această zonă. În plus, vom avea şi o amplă campanie de promovare a produselor la raft pentru a ne face cunocuţi cât mai repede în rândul clienţilor şi a ajunge una dintre principalele opţiuni ale acestora. De asemenea, vom demara şi campanii de sampling şi promovare în revistele locale cu target feminin”, a adăugat Susana Laszlo.

Director General al Cosmetic Plant a mai spus că, în ceea ce priveşte piaţa din Ungaria, consumatorii sunt interesaţi de produse cu ingrediente care pe piaţa din România nu sunt la fel de cerute. Spre exemplu, din categoria produselor cu ingrediente clasice, cele pe bază de măceşe se află pe primele locuri, faţă de România, unde cele pe bază de gălbenele şi cătină conduc clasamentul. În topul preferinţelor clientelor din Ungaria se mai află şi produsele pe bază de argan.

O diferenţă între piaţa locală şi cea din Ungaria apare şi la reţelele în care sunt vândute produsele cu ingrediente naturale.

„La noi în ţară, produsele cosmetice din ingrediente naturale sunt vândute în primul rând în magazine naturiste şi farmacii, pe când în Ungaria piaţa cosmeticelor este dominată de reţelele internaţionale de drogherii precum DM (Drogerie Markt), Rossmann şi Müller. Spre exemplu, doar lanţul DM are în Ungaria peste 260 de magazine, faţă de cele 68 pe care le are în Romnia”, a încheiat Susana Laszlo.

 

Citiți și despre: