Credit Agricole Bank lansează m-conect, un serviciu de mobile banking

08.10.2014

Credit Agricole Bank România a anunţat lansarea aplicației de mobile banking, m-conect, prin intermediu căreia clienții au acces foarte ușor la conturile lor, pot efectua operațiuni bancare și pot accesa informațiile de care au nevoie 24 de ore din 24, 7 zile din 7, direct de pe telefonul mobil.

Aplicația este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS și se poate accesa de către deținătorii de internet banking simplu și rapid, întrucât înregistrarea nu presupune folosirea unui token.

“Odată cu lansarea aplicației de mobile banking ne continuăm strategia de dezvoltare a canalelor alternative de vânzare, menite să ofere clienților noștri o experiență integrată în relația lor cu banca. Astfel, le oferim clienților posibilitatea de a alege cea mai convenabilă metodă de a fi conectați cu noi: sucursalele, serviciile de internet banking, mobile banking și direct bank (operațiuni prin telefon, prin serviciul de relații cu clienți)”, a declarat domnul Pierre Martin, Director General al Credit Agricole Bank Romania.

Serviciul “m-conect” este oferit gratuit, iar taxele și comisioanele aferente tranzacțiilor inițiate prin acest serviciu sunt identice cu cele utilizate pentru serviciul internet banking.

În plus, în perioada 6 octombrie – 14 decembrie, clienții care efectuează prin intermediul aplicaţiei minimum o tranzacție (plăți interbancare în lei sau valută, schimburi valutare) intră automat într-o tombolă care are premii săptămânale câte un încărcator extern pentru telefonul mobil, iar marele premiu, un telefon Apple iPhone 6.

Citiți și despre: