Credit Risk & Debt Collection Forum are loc pe 26 ianuarie

08.01.2016

În condiţiile în care piața colectării de creanțe din ţara noastră a ajuns la un nivel de maturitate care invită la discuții de finețe, Credit Risk & Debt Collection Forum inițiază o dezbatere deschisă privind acest domeniu.

„Care sunt cele mai bune practici în această industrie? Care sunt reperele sistemului de colectare în România vs. Europa? Care este profilul angajaților și ce îi motivează să își construiască o carieră în industrie? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care experți în domeniu își propun să răspundă în cadrul Credit Risk & Debt Collection Forum”, au afirmat organizatorii conferinţei.

Ajuns la cea de-a 6-a ediție, evenimentul este organizat pe 26 ianuarie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group.

Printre subiectele discutate în cadrul conferinței se numără colectarea ca parte integrantă a procesului de creditare, productivitatea în zona colectării creanțelor, segmentarea eficientă a clienților, pro și contra firmelor de outsourcing în colectarea creanțelor şi protecția consumatorilor și colectarea creanțelor.

Unul dintre speakerii așteptați la eveniment este Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior Analyst Bitdefender.

„Reprezentanții firmelor de colectare de creanțe care lucrează direct cu debitorii se află într-o permanentă luptă mentală cu alți oameni. Ei ajung deseori să își consume resursele interioare, pierd capacitatea de autocontrol și experimentează ceea ce se numește epuizarea EU-lui. În acest context, nu mai văd perspectivele evoluției carierei lor pe termen lung. Un alt factor care demotivează este lupta între conștiința naturală și cea socială. Simțul dreptății înnăscute, format în urmă cu milioane de ani, spune că nu este corect să obligi omul să renunțe la lucrurile lui. Simțul dreptății sociale, format mai recent, spune că prin contract debitorul și-a asumat anumite angajamente pe care trebuie să le respecte. Pentru a-și păstra energia, angajații firmelor de colectare de creanțe au nevoie de motivație, în primul rând intrinsecă. Au nevoie să înțeleagă care este abilitatea pe care o capătă practicând această meserie”, a spus Nansi Lungu.

Pentru mai multe informații despre eveniment vă invităm să accesați:
http://www.conference-arena.com/credit-risk-debt-collection-forum. Pentru înscrieri de participare sau oportunități de parteneriere, vă rugăm să ne contactați pe adresa registration@conference-arena.com.

 

Citiți și despre: