Creşteri importante pentru BCR, pe segmentul serviciilor digitale

23.05.2017

Serviciile digitale ale Băncii Comerciale Române (BCR) au înregistrat creșteri remarcabile ale numărului de utilizatori, datorită investițiilor realizate de instituţia de creditare pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât și în educarea angajaților și clienților.

“Dacă în 2013, la un an după ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienți activi, anul acesta am ajuns să creștem cu 10.000 de clienți activi pe lună. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocăm pentru serviciile noastre digitale. Avem, în prezent, o comunitate de 2.400 de angajați BCR, supranumită Liga Experților Digitali, care acționează, atât la nivel central, cât și în rețeaua de unități ca ambasadori ai serviciilor digitale. Vorbim, practic, de o treime din angajații BCR, care și-au asumat promovarea și oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaților noștri, cât și în cel al clienților”, declară Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.

În prezent, 99% dintre angajații BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii. În plus, aplicația de Mobile Banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descărcări în 2017, de peste trei ori mai multe decât în 2014.

“Tehnologia schimbă rapid modul nostru de viață. E suficient să facem o comparație cu felul în care comunicăm, ne informăm și tranzacționăm în prezent, față de ce se întâmpla în 2013-2014, și vom realiza cât de multe s-au schimbat. Și este esențial să ținem pasul. BCR a ales să se implice direct și constant în viața financiară a clienților săi, având la bază doi piloni strategici: leadership în inovația digitală și educarea clienților și angajaților”, spune Marian Ignat.

 

 

Citiți și despre: