Creșteri și dezvoltare continue pentru Chermark Rom

23.12.2013

Piața îngrășămintelor în România este într-o continuă schimbare, susține Chemark Rom. Chemark Rom este o companie românească ce a reușit să se impună ca partener al marilor producători din industria de pesticide, dar și ca distribuitor al substanțelor de profil pe piața din țară. Compania oferă acum unul dintre cele mai moderne spații de depozitare pentru produsele de profil, dar oferă în același timp și servicii logistice complexe pentru marii producători, externi și interni, care aleg această soluție. “Povestea Chemark Rom a început în urmă cu 15 ani, când compania Chemark Ungaria, lider în formularea pesticidelor la nivel mondial, a înființat o filială în România. Firma a cunoscut o dezvoltare rapidă pe piața românească, iar potențialul său a atras atenția unui grup de investitori români care a preluat compania în 2010. În momentul de față, Chemark Rom oferă o gamă complexă de servicii, alături de comercializarea produselor destinate protecției plantelor. Compania se alătură, prin activitatea desfășurată, eforturilor depuse de către micii și marii agricultori de a obține o productivitate agricolă crescută. În acest scop, Chemark Rom oferă o paletă largă de produse, ambalate în concordanță cu nevoile utilizatorilor. În plus, firma se implică activ în conceperea și implementarea unor tratamente eficiente, ce sunt apoi prezentate producătorilor agricoli” ne-a declarat Răzvan Taraş, administrator Chemark Rom.

În ultimii cinci ani compania a cunoscut o dezvoltare continuă, spun oficialii Chemark Rom, atât privind gama de produse comercializate, cât și din punctul de vedere al acoperirii naționale. “Acest fapt s-a reflectat pozitiv în cifra de afaceri, Chemark Rom înregistrând o creștere constantă. În anul 2012, compania a realizat 20 de milioane de euro cifra de afaceri și estimează o creștere pentru anul 2013 de aproximativ 20%”, a adăugat Răzvan Taraş.

Gama de produse Chemark Rom s-a diversificat în permanență, spun oficialii companiei, iar cele trei mari direcții în care se dezvoltă în prezent compania sunt: serviciile de ambalare și microambalare, serviciile de depozitare și logistică și rețeua națională de vânzări. “Prin urmare, suntem pregătiți în momentul de față să răspundem prompt atât cererilor venite de la marii jucatori de pe piața de profil (Bayer, Syngenta, etc.), cât și necesităților producătorilor locali sau fitofarmaciilor. În momentul de față avem parteneriate de lungă durată cu Nufarm, Bayer, Dupont, Syngenta, etc. Serviciile oferite sunt atât pe partea de ambalare pentru piața internă, cât și pentru piețele externe. De asemenea, pentru unele filialele ale companiilor multinaționale oferim spații de depozitare moderne, conform cu ultimele standarde în domeniu. Prin urmare, serviciile de ambalare și depozitare sunt solicitate în egală măsură atât de clienții externi, cât și de cei interni în timp ce rețeaua de vânzare / distribuție este destinată cu precădere clienților interni. Aceștia beneficiază de o rețea de depozite foarte bine pusă la punct, pentru a spori viteza de reacție la cerințele clienților”, ne-a explicat administratorul Chemark Rom.

Nevoile fermierilor români

Având în vedere că situația economică are drept efecte asupra fermierilor, nevoia acută de a avea o productivitate mai mare pe parcursul unui an agricol și siguranța că plantele nu vor fi atacate de diferite insecte, singurele produse care îi ajută pe aceștia să poată țină pasul cu economia sunt îngrășămintele. „Chemark Rom a creat, începând cu anul trecut o divizie specială destinată tehnologiei îngrășămintelor. Gama de îngrășăminte comercializate de Chemark Rom este destinată atât micilor, cât și marilor producători agricoli. Beneficiind de capacitătile de ambalare proprii, compania a lansat noile îngrășăminte pe piață într-o varietate de ambalaje, cu gramaje diferite, pentru a servi oricărui client. Îngrășămintele Chemark Rom reprezintă elementul care face diferența între o recoltă superioară, atât din punct de vedere calitativ, cât și cantitativ, și una obișnuită”, ne-a explicat Răzvan Taraş, administrator Chemark Rom, care a adăugat că cele mai vândute produse în momentul de față sunt Helmstar, Copernico și Tebucur. “Toate cele trei produse oferă un raport excelent calitate preţ și sunt folosite cu rezultate excelente de către clienții noștri de mai mulți ani. Prin urmare, calitatea produselor, împreună cu suportul tehnic oferite de către companie, prin intermediul specialiștilor săi, au contribuit semnificativ la rezultatele menționate anterior”, a completat Răzvan Taraş.

Piața, în plină dezvoltare

În ultimii doi ani, compania a înființat patru noi depozite pentru a crește gradul de acoperire la nivel național. “Astfel am reușit să ajungem mai aproape și de clienții din Moldova, unde avem în momentul de față două depozite: Iași și Suceava. Depozite noi am deschis și la Ploiești, Alba și Tulcea. Cel din urmă este ultimul punct de lucru deschis de către companie.

În momentul de față avem o acoperire națională, atât în ceea ce privește forța de vânzare, cât și din punct de vedere logistic datorită celor 11 depozite proprii. În concluzie, în perioada imediat următoare nu preconizăm deschiderea unor noi puncte de lucru”, ne-a declarat Răzvan Taraş.

În ceea ce privește vânzările, compania a înregistrat un trend pozitiv, în ciuda situației economice naționale. “Acesta este în primul rând un rezultat direct al extinderii companiei și al lărgirii semnificative a gamei de produse. În același timp, foarte mulți dintre clienții noștri au devenit clienți fideli, încurajați fiind de profesionalismul forței noastre de vânzări, de suportul acordat și de celelalte avantaje menționate anterior. În acest sens și procentul de marfă achiziționat de la Chemark Rom de către aceștia a crescut semnificativ”, ne-a explicat administratorul companiei. Rezultatele favorabile vor fi unele pe termen lung, pentru că piața îngrășămintelor în țara noastră este într-o continuă schimbare, așa cum spun chiar oficialii Chemark Rom. Motivul? “Fermierul român este obișnuit să investească în îngrășăminte clasice NPK, care prezintă dificultăți de transportare și aplicare. În plus, rata de folosire a lor de către plante este una scăzută. Pentru a obține rezultate din Vest sau din alte părți ale lumii, este necesară introducerea în schemele de tratament a îngrășămintelor mai performante și nu neapărat în cantități mai mari”, a concluzionat Răzvan Taraş, administrator Chemark Rom.

Responsabilitate socială

Chemark Rom nu a uitat să se implice în proiecte prin care susțin comunitatea și activitățile acesteia. “Considerăm că este normal să ne asumăm responsabilitatea pentru activitățile desfășurate și, mai mult chiar, să dăm ceva înapoi societății. În acest sens, avem politici de personal clare, care respectă angajatul, punând pe primul loc nu numai siguranța, dar și bunăstarea sa. De asemenea, acordăm o grijă deosebită mediului înconjurător. Acest lucru este deosebit de important prin prisma domeniului în care activăm. Această grijă este menționată chiar și în sloganul nostru: protejăm rodul muncii tale. Prin urmare, Chemark Rom se angajează să ofere cele mai bune produse pentru a proteja rodul muncii fermierilor români. În același timp, am obținut toate certificările necesare pentru activitatea de ambalare, pentru a ne asigura că nu poluăm mediul în niciun fel. Nu în ultimul rând, suntem membri activi ai programului SCAPĂ, organizat de AIPROM, pentru o gestiune eficientă și sigură pentru mediu a ambalajelor folosite”, ne-a declarat Răzvan Taraş, administrator Chemark Rom.

Citiți și despre:

  • Sistemul inteligent BramacSistemul inteligent Bramac Bramac, acoperișurile care asigură și protecție și economie prin energia “verde”. “Bramac Sisteme de Învelitori” a fost prima filială înființată de Bramac în țara noastră, în anul 1995, în Brașov. Nouă ani […]
  • Criza economică a crescut numărul de sesizări la ANPCCriza economică a crescut numărul de sesizări la ANPC Produsele nealimentare, în topul reclamațiilor din 2013 la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului. Una dintre cele mai importante autorități naționale, cea care are grijă ca produsele din magazine să fie […]
  • Apidava: afacere “îndulcită” cu pasiuneApidava: afacere “îndulcită” cu pasiune Apidava investește într-o fabrică nouă de procesare a mierii. Povestea Apidava începe în anul 1991,când profesorul de fizică Victor Mateș a renunțat la catedră, hotărând să se dedice pasiunii, moștenite de la […]
  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Cel mai mare depozit de piatră naturală din țară este deținut de ALGABETH SGICel mai mare depozit de piatră naturală din țară este deținut de ALGABETH SGI ALGABETH SGI, compania care a investit și crescut pe timpul crizei economice. Piatra naturală are nenumărate calități care o fac perfectă pentru cei care vor construcții naturale, fără emisii nocive, cu un […]