Cum au evoluat vânzările Mazda în primul semestru

07.07.2015

În primul semestru din acest an, vânzările Mazda în România au crescut cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 457 de unităţi. Cel mai bine vândut model a fost Mazda 3. Astfel, au fost comercializate un număr de 189 maşini Mazda 3, în creştere cu 54%. Pe locul al doilea s-a situat Mazda CX-5, cu 133 de unităţi vândute.

„În iunie au fost comercializate 99 de unităţi, 45 dintre acestea fiind Mazda3. Noul Mazda CX-3, SUV-ul de clasă mică din gama constructorului, a debutat în luna iunie în România cu 22 de unităţi vândute, fiind al doilea cel mai bine vândut model din această lună. Cota de piaţă a atins în iunie una dintre cele mai ridicate valori înregistrate în România vreodată de Mazda, de 2,3% din segmentul autoturismelor de import, raportat la situaţia înmatriculărilor”, precizează reprezentanții Mazda România, într-un comunicat.

Odată cu lansarea noii generaţii a roadsterului Mazda MX-5 în toamna anului curent, gama de autovehicule Mazda va fi complet înnoită.

 

 

Citiți și despre: