Cum îşi pot reduce companiile costurile prin accesul la soluții de Data Center  

24.06.2014

Companiile își pot reduce costurile cu până la 50% prin accesul la soluții de Data Center, în condiţiile în care, la ora actuală, orice business, indiferent de domeniul în care operează, are nevoie de un suport IT tot mai solid, cu soluții rentabile și personalizate.

Prin urmare, accesul la soluții de Data Center permite eficientizarea proceselor de lucru atât la nivel individual, cât și la nivel de echipă, oferind beneficii directe, care se traduc în economii la nivelul costurilor, conform Sistec, unul dintre cei mai importanți integratori IT de pe piața românească.

“Două dintre principalele obiective ale unei companii sunt legate de conectarea cu tot ceea ce se întâmplă la nivelul business-ului și de generarea de profit. Iar obținerea profitului se poate realiza prin vizibilitate asupra costurilor și monitorizare cât mai eficientă a acestora. Astfel, accesul la diferite soluții de Data Center poate optimiza procesul de lucru și poate oferi beneficii directe, ce pot fi traduse printr-o reducere de costuri situată între 5 și 50%”, a declarat Marius Căpraru, CEO Sistec.

În luna mai a anului 2012, Sistec a început un proiect de realizare a trei Data Centere. Cofinanțat prin fonduri europene, prin Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice – Competitivitate prin cercetare, dezvoltare, inovare, operațiunea 2.3.2 – Dezvoltarea Infrastructurii de Cercetare Dezvoltare a Întreprinderilor”, proiectul se ridică la valoarea de 3,8 milioane de euro, din care 1,8 milioane de euro reprezintă investiția Sistec.

Două dintre acestea sunt situate în București, iar unul în Cluj-Napoca, pe o suprafață totală de 210 metri pătraţi.

Sistec oferă soluțiile sale în mod personalizat, luând în considerare atât specificul fiecărei companii, cât și nevoile concrete ale clientului.

“Spre exemplu, companiile care iau în considerare găzduirea serverelor proprii în centrele de date Sistec trebuie să știe că beneficiază de un audit care stă la baza ofertei, negocierii și agreării unei soluții conforme cu nevoile pe care le au, dar și de perioade de test agreate, de instalare a sistemelor, de toate serviciile de integrare necesare pentru extinderea rețelei interne în centrele de date Sistec, de nivelul de SLA (Service Level Agreement) dorit, de o echipă autorizată și certificată care poate interveni 24/7, atât la nivel software, cât și hardware”, a arătat Marius Căpraru.

Compania deţine la ora actuală peste 50 de contracte de hosting, peste 200 de servere în responsabilitate și a rezolvat peste 15.000 de cereri de suport în ultimul an.

Citiți și despre: