Cum pot retailerii online să personalizeze comunicarea cu clienţii, de Black Friday

13.11.2014

În condiţiile în care de Black Friday cumpărătorii sunt puși în fața unui număr foarte mare de mesaje de marketing, Retargeting.ro, soluția romanească de personalizare a comunicării cu vizitatorii afacerilor de e-commerce, a dezvoltat un modul specific pentru acest eveniment.

Prin utilizarea modulului se estimează o creştere a ratelor de conversie ale magazinelor online până la 10-12%.

“De Black Friday, cumpărătorii sunt puși în fața unui tsunami de mesaje de marketing, iar singurul mod prin care îi poți urca în barca ta, este prin personalizare, prin adresare individualizată. Mesajele vin din toate părțile: notificari, email-uri, sms-uri, bannere peste bannere. Este un zgomot generalizat. Singurul mod în care poți atrage atenția vizitatorului este printr-o comunicare personalizată, care împiedică vizitatorul să fie dus de val către un alt magazin online. Am adaptat funcționalitățile de personalizare ale Retargeting la comportamentul specific de Black Friday și am creat un modul nou, special pentru acest moment din an”, a declarat Mugur Frunzetti, acționar Retargeting.ro.

Cum funcţionează modulul

Modulul analizează acțiunile vizitatorilor, iar în urma analizei automate și instantanee, ia în mod automat o decizie de acțiune pentru a încuraja finalizarea achiziției pe site-ul respectiv.

“Comportamentul cumpărătorilor de Black Friday este foarte diferit de cel, să-i spunem, normal. În sensul că de Black Friday achiziția este dictată aproape exclusiv de preț. O particularitate este că deși vizitatorii navighează pe un număr mai mare de site-uri pentru a găsi cea mai bună ofertă, decizia de achiziție se ia rapid, nu este amânată. Retargeting monitorizează și cuantifică diferit acțiunile utilizatorilor în raport cu prețurile și reducerile aplicate, pentru a identifica produsele cu cea mai mare probabilitate de achiziție, iar apoi le evidențiază rapid vizitatorului”, a afirmat Rareş Bănescu (foto), fondator Retargeting.ro.

Numărul acțiunilor directe de marketing creşte cu 37%

De Black Friday, numărul acțiunilor directe de marketing realizate de retaileri creşte cu 37%. Acest lucru creează un zgomot generalizat, iar ratele de deschidere ale emailurilor scad de la 8-10% în mod normal, la 4%.

Modulul poate fi implementat împreună cu soluția Retargeting.ro pentru magazinele online, indiferent de dimensiunea acestora. În plus, rezultatele optimizării apar încă din prima lună de utilizare, pentru clienții actuali ai Retargeting, creșterile medii obținute în prima lună sunt de minimum 30%.

Citiți și despre: