Cum s-a schimbat comportamentul românilor care deţin un card de credit, în 2017?

24.08.2017

Garanti Bank a înregistrat o creștere continuă a volumelor de tranzacții cu Bonus Card, încă de la lansarea produsului în ţara noastră în urmă cu 10 ani. Astfel, volumul tranzacțiilor cu Bonus Card a depășit 440 milioane lei în 2016, de 22.000 ori mai mult față de 2007. La ora actuală, Garanti Bank are un portofoliu de peste 160.000 de clienți Bonus Card și 6.000 de magazine partenere.

Banca a mai anunţat că din acest an, însă, comportamentul clienţilor s-a schimbat, pe măsură ce aceștia au devenit mai conștienți de beneficiile folosirii unui card de credit. Prin urmare, ponderea achizițiilor în rate la partenerii Bonus Card a reprezentat 37% din volumul total în 2016.

“Punem accent pe construirea relațiilor de lungă durată și dorim să le mulțumim clienților și partenerilor noștri pentru ultimii 10 ani, în care încrederea pe care ne-am acordat-o reciproc a devenit mai puternică și mai sustenabilă. Au trecut 10 ani de la lansarea Bonus Card în România, iar obiectivul nostru pe termen lung este să continuăm să dezvoltăm acest produs și să ne adaptăm strategia la nevoile de cumpărare ale clienților noștri. Totodată, vom continua să extindem rețeaua magazinelor partenere Bonus Card, pentru a acoperi cât mai multe domenii de activitate”, a declarat Emre Unal, Director Carduri, Garanti Bank România.

Cardul de credit este folosit, în principal, de către clienții Garanti Bank pentru a cumpăra produse electrocasnice (16% din totalul tranzacțiilor), articole vestimentare (9% din totalul tranzacțiilor), precum și produse farmaceutice (5% din totalul tranzacțiilor). În ceea ce privește preferinţa pentru tranzacții online, 22% din totalul achizițiilor prin intermediul Bonus Card au fost făcute online în 2016.

Bonus Card este unul dintre cele mai avantajoase instrumente de plată de pe piața locală, atât pentru deținătorii de carduri, cât și pentru comercianți, cei din urmă beneficiind de expunere și acces la cei peste 160.000 de clienţi Garanti Bank.

Clienții pot acumula până la 10% bonus de fiecare dată când efectuează o tranzacție prin intermediul cardului, pe teritoriul României sau în afara acesteia. Bonusul reprezintă sume pe care aceștia le pot folosi mai apoi în magazinele partenere, într-o rețea de peste 6.000 de comercianți. De asemenea, clienții pot alege să plătească în rate fără dobândă, beneficiind de flexibilitate în alegerea numărului de rate, în funcție de nevoile personale. În 2016, banca a acordat, în total, aproximativ 1 milion de lei sub formă de bonus.

De asemenea, pentru a marca a zecea aniversare a Bonus Card, Garanti Bank a anunţat că a lansat Campania “Academia de shopping Bonus Card”, prin intermediul căreia banca derulează, în fiecare lună, noi campanii.

 

 

Citiți și despre: