„Customer Care Conference and Expo” are loc pe 25-26 martie, la Bucureşti

19.02.2015

Cea mai mare parte a companiilor europene (88%) sunt de părere că oferă servicii de Customer Care excelente, însă numai 8% dintre clienţii lor afirmă acelaşi lucru. Astfel, evoluția constantă a instrumentelor concurențiale de business accelerează nevoia unei schimbări strategice în actualul mediu local de afaceri, acest an urmând să fie unul al reorganizări procesului de business şi al schimbărilor inovatoare în industria de customer care.

Totodată, la nivel european, interacțiunea cu clienții va reprezenta unul din principalele elemente de dezvoltare a unui brand, 7 din 10 lideri de business susţinând faptul că industria de customer service este critică pentru evoluția în afaceri.

În plus, pe acest segment, atenția întregii lumi se îndreaptă din ce în ce mai mult către România, care este considerată a fi extrem de ofertanta

Un studiu recent –  A.T. Kearney Global Services Location Index –  plasează ţara noastră pe locul 25 în clasamentul nivelului de atractivitate privind furnizarea de servicii IT&C, România având avantaje considerabile față de țări precum Ungaria, Cehia și Slovacia.

Pornind de la aceste insight-uri de business și nu numai, Conference Arena – membru Marketing Insiders Group – organizează cea de-a 11 a ediție Customer Care Conference and Expo, cea mai influenta platformă educativă și de networking din sectorul de customer care din România. Conferința va avea loc în perioada 25-26 martie 2015, în cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

 „Profesionalismul și implicarea comunității locale de customer care au poziționat România pe hartă celor mai importanți jucători strategici de BPO din întreagă lume. Cheia acestei performanțe se află și la baza Customer Care Conference & Expo, reinventarea continuă a instrumentelor de lucru și adaptarea la dinamică globală prin mindset și tehnologii relevante, de peste un deceniu”, afirmă Mădălina Vilău,  Managing Director, Marketing Insiders Group și fondator Conference Arena.

Participanți din industrii precum telecom, farma, retail, energie, asigurări, finanțe şi auto se vor bucura de know-how de top și networking strategic, având acces direct la oameni-cheie din industrie și la informații valoroase de profil.

Pe agendă temelor abordate de această ediţie se numără tendințele internaționale cu focus pe obținerea unei sinergii eficiente între procese, resursele umane și tehnologia, optimizarea managementului proceselor de business prin cele mai noi tactici de inteligență concurențială, optimizarea procesului de business prin intermediul unor tactici competiționale inteligențe, strategii sistematice moderne și multe altele.

Printre speakerii evenimentului se număra experți de renume ai domeniului din plan local și internațional, precum Vincent Vanden Bossche, General Manager, Call Communications.eu, Mihaela Predică, Head of Product Management at ING Bank (Retail) România, Roxana Șerban, Partner Manager, Sunrise Communications și Apostolos Kemos, Sales Director for South East Europe & Israel, Genesys.

Conferinţa beneficiază de sustinerea Competence Call Center, în calitate de Gold Partner, Mediatel Data, Genesys, Intrarom şi DHL Express Romania – Silver Partners.

În cea de-a doua zi, Conference Arena invită publicul la cea de-a 7a Gala Romanian Contact Center Awards, ceremonia anuală de decernare a premiilor dedicate profesioniştilor de customer care.

Pentru mai multe informaţii despre evenimentul de afaceri puteţi accesa www.conference-arena.com, iar pentru înscrieri şi oportunităţi de sponsorizare, persoana de contact este laura.galos@market-insiders.com.

Citiți și despre: