Customer Care Conference are loc pe 18-19 aprilie 2018

29.03.2018

Cea de a 14-a ediție a Customer Care Conference va avea loc în perioada 18 -19 aprilie 2018 în București, în cadrul Biavati Events.Participanții la eveniment se vor întâlni în acest an pentru a discuta despre avantajele bine cunoscute și dezavantajele amenințătoare ale erei inteligenței artificiale, cu o influență directă pe trei domenii: oameni, tehnologie și business.

Nu mai puţin de 140 de specialiști naționali și internaționali ai domeniului customer care din BPO, Telecom, Banking, Insurance, IT&C, Retail, FMCG etc sunt așteptați să participe la ediția din acest an.

Conform organizatorilor evenimentului, 31,7% din marile companii folosesc Inteligența Artificială în Customer Service. Inteligența Artificială este al doilea cel mai folosit serviciu de către companii după IT, declară TATA Consultancy Services.

„De aici înțelegem de ce mulți specialiști din industrie își concentrează atenția asupra Big Data și Profilare pentru a oferi clienților experiențe extraordinare, rapide, ușoare și eficiente pentru a consolida armonia dintre client și brand”, precizează sursa citată.

Subiectele din această ediție cuprind:

  • Încărcarea de date personalizată
  • Cloud, Comunicare și Talent
  • În continuare despre oameni
  • Găsirea unui echilibru între om și suport automatizat

Speakeri confirmați:

  • Heidi Butler – Regional Manager, Plantronics
  • Oana Munteanu – Senior Manager, Pwc
  • Apostolos Kemos – Sales Director, Genesys
  • Dan Mazilu – Owner, MediatelData
  • David Engle – CEO România, One Smart Star
  • Vlad Iliescu – Machine Learning Consultant, Strongbytes
  • Răzvan Atim – Sales Director, Ui Path
  • Werner Zeitlberger – Senior Manager, The Hackett Group GmbH

Pentru mai multe informații sau pentru înregistrare, accesați pagina http://www.conference-arena.com/customer-care-conference

 

 

Citiți și despre: