Customer Care Conference va avea loc pe 12 noiembrie, în Cluj Napoca

06.11.2015

Serviciile cu clienţii devin din ce în ce mai importante, 62% dintre consumatori afimând că au renunțat la un brand sau la o companie datorită serviciilor slabe pe acest segment. În plus, 76% dintre clienți consideră că o companie își arată aprecierea față de ei prin calitatea interacțiunii la nivelul serviciului de relații cu clienții, pe care o oferă.

În acest contex, Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizează cea de-a 12- a ediție Customer Care Conference, cea mai influentă platformă educativă și de networking din sectorul de relații cu clienții din ţara noastră. Evenimentul va avea loc pe 12 noiembrie, în cadrul Golden Tulip Cluj-Napoca.

„Customer Care Conference este despre cum ne raportăm la așteptările clienților și despre strategii de business construite în acord cu evoluția pieței. Conferința aduce în prim plan instrumente inovatoare de eficientizare a industriei de nișă și creează mediul potrivit pentru a discuta trendurile la nivel global și felul în care acestea ne impactează pe noi, aici în România. Dacă edițiile precendente ale Customer Care Conference s-au desfășurat la București, de această dată mergem la Cluj-Napoca, un oraș cosmopolit cu o dinamică de business susținută de o puternică comunitate pasionată și competentă”, a afirmat Mădălina Vilău – Managing Director, Marketing Insiders Group și fondator Conference Arena.

Printre temele dezbătute în cadrul evenimentului se numără: procesele de business (Indicatori de evaluare a strategiei și a rezultatelor, Inovații tehnologice), loializarea clienților (Rata de satisfacție a clienților, Performanțe în relația cu clienții), engagement-ul angajaților (Performanțele angajaților și cifra de afaceri, oportunitățile de training și dezvoltare profesională, Cele mai bune studii de caz din contact-centere), precum şi succesul financiar (ROI, Cash Flow, Evaluarea riscurilor și costurilor per beneficiu).

Printre speakerii prezenți la eveniment se află Dan Mazilu, Director, Mediatel Data; Ela Banu, Head of Advisory Call Center, ING Bank; Mihaela Predica, Head of Business Area, ING Bank; Gabriel Prefac, Director, Customer Service, Groupama Asigurari; Mihai Dragnea, Founder This is Retention & Senior Manager, Bitdefender; Diana Munteanu, Learning & Development Manager, Office Depot; Călin Emilian Hințea, Decan, Facultatea de Științe Politice, Administrative şi ale Comunicării; Roxana Șerban, Partner Manager, supplier for a Swiss Company; Oana Man – Kesselheim, Group Customer Care Manager, Endava; Cristina Grigore, Executive Director, Peditel.

Pentru mai multe informații despre eveniment accesați www.conference-arena.com.

 

 

Citiți și despre: