D-Link România are un nou Country Sales Manager

12.03.2014

D-Link România, unul dintre furnizorii importanţi de soluţii profesioniste de reţelistică, are un nou Country Sales Manager, Laurenţiu Trocan preluând această funcţie de la începutul anului.

El se va ocupa coordonarea operaţiunilor companiei pe piaţa locală, dezvoltând strategii de marketing şi vânzări, atât pentru sectorul de business, cât şi pentru consumatorii individuali.

“Această funcţie îmi oferă o provocare în care sunt pregătit să investesc toată experienţa mea profesională acumulată pe parcursul a 15 ani. Piaţa din România are un potenţial de creştere ridicat, iar noi ne propunem să oferim în continuare soluţii inovatoare de reţelistică, concentrându-ne în acest an pe zonele de Wireless AC, Supraveghere IP, precum şi pe dezvoltarea segmentului de clienţi business”, a declarat Laurenţiu Trocan, Country Sales Manager D-Link România.

Noul Country Sales Manager are o experienţă vastă în vânzări, în domenii precum IT, telecomunicaţii, dar şi în cel medical, anterior colaborării cu D-Link România, acesta coordonând activităţile de marketing, vânzări şi dezvoltare de business din cadrul Softelligence România.

El a mai deţinut funcţia de director de marketing şi mânzări pentru Medicover, iar din 2004 până în 2007 a fost director de vânzări în cadrul Adecco IT România.

Thomas von Baross, vice preşedintele D-Link Europa Centrală şi de Est, a explicat că piaţa din România este importantă pentru compania pe care o reprezintă, având un potenţial semnificativ, atât pe segmentul companiilor cât şi al consumatorilor individuali.

„Având în vedere experienţa sa remarcabilă pe piaţa de profil, suntem foarte încântaţi să îl avem pe Laurenţiu alături de noi, pentru a dezvolta activitatea din România”, a afirmat acesta.

Citiți și despre: