Dedeman implementează soluțiile SAP SuccessFactors

25.04.2017

Dedeman s-a alăturat celor peste 6.000 de organizații la nivel global care folosesc soluțiile SAP SuccessFactors, punând astfel pe primul loc pregătirea și eficiența angajaților, dar și procesul de comunicare organizațională.

SAP SuccesFactors este o suită de aplicații special create pentru a răspunde nevoilor departamentelor de Resurse Umane, oferind soluții de recrutare, de onboarding, de evaluare a performanțelor, pentru managementul obiectivelor, pentru dezvoltarea carierei, de analize și de raportare, dar și soluții de colaborare socială.

Implementarea va fi realizată de partenerul SAP, Red Point Software Solutions, principalul furnizor software al Dedeman.

“SAP Success Factors va aduce angajații Dedeman mai aproape de clienți, oferindu-le consultanță reală în achiziția produselor, la calitate și preț optim. Dedeman este clientul nostru cu cea mai mare viteză de dezvoltare și suntem pregătiți să ținem pasul cu ei în ceea ce privește susținerea afacerii prin performanța aplicațiilor software pe care le implementăm și dezvoltăm. Inovația este cea care caracterizează atât Dedeman cât și soluția SAP SuccessFactors, iar noi suntem mândri să fim parte din acest proiect.” a declarat Răzvan Gidei, General Manager Red Point Software Solutions.

Prin implementarea soluției SAP SuccessFactors, angajații Dedeman vor putea accesa o platformă digitală de training în cloud, care pune la dispoziția acestora cursuri și alte materiale conexe esențiale pentru dezvoltarea lor profesională. Procesul de training al noilor angajați va fi simplificat și automatizat pentru toate locațiile magazinelor Dedeman.

Prin integrarea soluției cu website-urile de job-uri, Dedeman va avea acces rapid la candidați, economisind astfel timp și resurse. Realizând diverse analize privind abilitatea și competențele candidaților vor putea realiza mult mai ușor selecția acestora, acoperind necesarul de personal pe o arie geografică mult mai mare.

În plus, pentru Dedeman, soluțiile SAP eficientizează întregul proces de comunicare internă. Angajații vor avea acces la o platformă în cloud de colaborare internă, cu ajutorul căreia vor putea comunica mult mai rapid, structurat și într-un mediu digital, indiferent unde se află. La fel cum utilizăm rețelele clasice de socializare, angajații Dedeman vor utiliza SAP JAM pentru a posta diferite mesaje în timp real, primind nu doar răspunsuri imediate ci și, de exemplu, materiale adiționale, prezentări, necesare pentru a răspunde clienților aflați în magazine.

“Angajații Dedeman reprezintă pentru clienții magazinelor consultanții care oferă soluții personalizate pe loc. Din acest motiv recrutarea, pregătirea continuă și comunicarea internă, prin crearea unei comunități online ce colaborează în timp real, reprezintă un factor deosebit de important al satisfacției clienților noștri. Pasul realizat de Dedeman este unul firesc în contextul economic actual extrem de dinamic și digitalizat“ a declarat Adrian Pavăl, Președinte Dedeman.

 

 

Citiți și despre: