Depanero deschide un call center în Galați

28.03.2018

Compania de service electro-IT Depanero a anunţat că va deschide un call center la Galați, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor de suport oferite clienților și de a susține activitatea echipei sale din call center-ul din Capitală.

Call center-ul din Galați este funcțional de la începutul lunii curente, fiind deservit, la ora actuală, de 12 angajați, cu o medie de vârstă de 26 de ani și cu experiență în activitatea de customer care.

Numărul urmează să fie suplimentat în viitor, în funcție de nevoile de business și de necesitatea extinderii.

„Decizia deschiderii unui nou call center a venit pe fondul accentuării unei probleme cu care se confruntă întreaga piață și de care nici compania Depanero nu a fost ferită – fluctuația mare de personal, mai ales pe poziții entry-level, cu rate mai ridicate în București comparativ cu alte orașe din provincie. Optimizăm constant serviciile oferite clienților noștri, de aceea suntem convinși că interacțiunea acestora cu Depanero se va îmbunătăți semnificativ în perioada următoare, atât din punct de vedere al rapidității preluării solicitărilor telefonice, cât și al rezolvării situațiilor cu care aceștia se confruntă”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.

În call center-ul Depanero sunt înregistrate peste 30.000 de apeluri pe lună, a căror durată medie de așteptare este de 2 minute. În urma inaugurării noului call center din Galați, Depanero estimează că durata medie de așteptare pentru un apel va scădea sub un minut, în perioada următoare.

 

 

 

Citiți și despre: