Depanero devine service autorizat pentru Toshiba și Medion

03.12.2015

Depanero a devenit service autorizat pentru Toshiba și Medion, produsele acestor două companii urmând să primească ajustările, reparațiile și mentenanța de care au nevoie începând cu luna decembrie. Cele două contracte creşte numărul brandurilor din portofoliul Depanero la 26 și vor spori volumul de reparații cu peste 500 de produse în fiecare lună, depășind 30.000 de echipamente.

“Prezența noilor branduri în portofoliul Depanero este în acord cu planurile de extindere a numărului de parteneri și urmează, totodată, strategia companiei de a deveni jucătorul numărul unu în piața de service și reparații electronice, electrocasnice și IT din sud-estul Europei”, spune Adrian Antohi, director general Depanero, menționând că planul de extindere a numărului de parteneri vizează adăugarea a încă 7 noi branduri în portofoliu în următorul an.

Introducerea de noi branduri în portofoliu determină și creșterea numărului de angajați. De la începutul anului și până în noiembrie, numărul angajaților service-ului IT a crescut cu peste 25%.

“Peste 60 de angajați s-au alăturat echipei Depanero de la începutul anului și până în prezent, numărul de salariați ajungând la 300. Avem în plan creșterea echipei cu 20 – 30 de angajați în următoarea jumătate de an, o dată cu intrarea noilor branduri în portofoliu”, a explica  Adrian Antohi.

În plus, recent, compania a anunțat și schimbări la nivelul echipei de management, trei noi membri alăturându-se companiei în departamente cheie, precum Customer Experience, Comercial și Resurse Umane.

 

 

 

Citiți și despre: