Depanero încheie un parteneriat cu Vodafone

23.02.2018

Depanero a anunţat încheierea unui parteneriat cu Vodafone România, prin care oferă clienților Vodafone servicii de reparații atât pentru telefoane mobile, cât și pentru echipamente electro-IT. Serviciile Depanero sunt disponibile clienților care accesează programul de loializare Happy Mall din aplicația MyVodafone pentru Android.

Aceştia beneficiază de servicii de reparații în garanție și post-garanție pentru o gamă foarte largă de produse – de la telefoane și tablete, până la frigidere și mașini de spălat – pentru care primesc un discount de 20% din valoarea manoperei reparației unuia sau mai multor produse în aceeași comandă.

„Dorim să oferim valoare adăugată clienților care utilizează serviciile din programul Happy Mall. Este un serviciu pe care l-am considerat necesar pentru consumatorul final, întâlnirea între cerere și ofertă fiind imediată. Pe baza informațiilor oferite de Vodafone despre utilizatorii care sunt activi în aplicație, estimăm că în prima jumătate a acestui an vor apela la serviciile noastre aproximativ 1.000 de clienți”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.

În medie, 36.000 de telefoane mobile și 90.000 de electrocasnice mici și mari în garanție și post-garanție intră în service-ul Depanero în fiecare an.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Parteneriat între Alpha Bank şi VodafoneParteneriat între Alpha Bank şi Vodafone Alpha Bank România a anunţat încheierea unui parteneriat cu Vodafone România prin care oferă clienţilor noi variante de plată a facturilor prin Internet Banking, Mobile Banking, Direct Debit sau la ghişeele […]
  • Vodafone şi Visa au lansat serviciul Visa SmartPass în OlandaVodafone şi Visa au lansat serviciul Visa SmartPass în Olanda Vodafone şi Visa au lansat serviciul Visa SmartPass, varianta de portofel electronic dezvoltată pentru platforma Vodafone Wallet, în Olanda. Aceasta este cea de-a treia piaţă europeană care beneficiază de […]
  • Depanero deschide un call center în GalațiDepanero deschide un call center în Galați Compania de service electro-IT Depanero a anunţat că va deschide un call center la Galați, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor de suport oferite clienților și de a susține activitatea echipei sale […]
  • Depanero are trei noi membri în echipa de managementDepanero are trei noi membri în echipa de management Firma de servici din domeniul electro-IT, Depanero, are trei noi membri în echipa de management: Iulia Palaghie care ocupă funcția de Customer Experience Manager, Cristina Crangus, noul Director Comercial și […]
  • Depanero devine service autorizat pentru Toshiba și MedionDepanero devine service autorizat pentru Toshiba și Medion Depanero a devenit service autorizat pentru Toshiba și Medion, produsele acestor două companii urmând să primească ajustările, reparațiile și mentenanța de care au nevoie începând cu luna decembrie. Cele două […]