Digital Star Marketing, „Agenția Anului” la Internetics

14.11.2014

Digital Star Marketing a fost desemnată „Agenţia Anului” în cadrul celei de-a XIV-a ediții a competiției Internetics, care și-a desemnat câştigătorii în cadrul unei gale festive desfășurate la Halele Carol.

Agenția a câștigat “Competiția Like-urilor” organizată în cadrul acestei ediții și a obţinut 5 trofee, 2 dintre care au fost câştigate la una dintre cele mai disputate categorii ale competiţiei “Digital component of an integrated campaign”.

“Mă bucur că proiectele cu care cu care am câștigat «Agenția Anului» au adus rezultate de business măsurabile pentru clienții noștri. Vreau să le mulțumim pentru că au crezut în noi şi în ideile noastre! Le mulțumesc colegilor din echipa Digital Star care au încercat în fiecare zi să facă proiecte mai bune, să învețe lucruri noi, să depună extra-efort și să iasă constant din zona de confort. Lor li se datorează succesul de la Internetics. De asemenea, vreau să le să mulțumesc organizatorilor acestei competiţii pentru efortul lor constant de a susţine şi promova performanţele în comunicarea online din România” a declarat, Laurenţiu Dumitrescu, Managing Director al Digital Star Marketing.

La competiția Internetics din acest an au fost înscrise peste 169 de lucrări, care au fost jurizate de 26 de specialişti în marketing online. Juriul a fost prezidat de Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA at McCann Worldgroup, unul dintre cei mai apreciaţi profesionişti la nivel internaţional.

Anul acesta, Digital Star a fost, de asemenea, cea mai premiată agenţie de la IAB Mixx Awards.

Tot anul acesta Digital Star a fost premiată şi la Effie Awards pentru campania „The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”.

Citiți și despre: