Doina Vîlceanu (ContentSpeed), speakerul evenimentului Meet the WOMAN! din 6 octombrie

30.09.2015

Marţi, 6 octombrie, va avea loc un nou eveniment din seria Meet the WOMAN!. Invitatul special al conferinţei organizate de Femei în Afaceri în București este Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed. Tema evenimentului va fi „Ce trebuie să ştii dacă vrei să lansezi un magazin online”.

„Într-un moment în care magazinele online capătă din ce în ce mai multă popularitate, este important să avem toate informaţiile necesare despre o afacere de acest tip înainte de a investi în această direcţie. Împreună cu Doina Vîlceanu vom stabili care sunt cele mai importante informaţii de care avem nevoie pentru ca afacerea noastră să aibă succes în mediul online”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare şi preşedinte Femei în Afaceri.

Doina Vîlceanu deţine o experienţă de peste 10 ani în mediul online internaţional, aceasta coordonând departamentul de Marketing şi Vânzări al companiei ContentSpeed, lider de piaţă în implementarea soluţiilor software pentru ecommerce customizate.

Platforma de comerţ electronic funcţionează în peste 450 de magazine online şi 30 de portaluri B2B. Printre brandurile din portofoliul companiei se numără IL PASSO, Diverta, Chicco, Sephora, Flormar, QuickMobile şi multe altele.

În plus, noua serie de evenimente Meet the WOMAN! îl va avea prezent pe Paul Renaud, Executive Coach şi autor al cărţii „A Networking Book”. Acesta prezenta cele mai bune tehnici de networking şi beneficiile conectării cu alte persoane.

Accesul la eveniment:

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus), iar accesul la eveniment se face doar cu rezervare şi confirmarea înscrierii.

Membrele Femei în Afaceri au prioritate şi beneficiază de 25% discount din costul taxei de participare, taxa de participare pentru membre fiind de 67,5 de lei.

Puteți afla ce beneficii are o membră Femei în Afaceri şi să ascultaţi testimonialele celorlalte membre!

Desfăşurătorul evenimentului:

18:30 – Înregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Începutul evenimentului
19:15 – Tehnici de networking cu Paul Renaud
19:25 – Prezentarea fiecărei participante şi a businessului/jobului pe care îl are
20:10 – Susţinerea temei de către speakerul evenimentului
20:20 – Q&A
20:40 – Tombolă cu premii oferite de parteneri
20:45 – Business Networking

 

 

Citiți și despre: