DOMO Retail împlineşte 20 de ani

14.10.2014

Luna aceasta, DOMO Retail împlineşte 20 de ani de la înființarea companiei, în anul 1994, compania reuşind în această perioadă să își păstreze poziția în topul jucătorilor de retail din România. Cu această ocazie, DOMO își invită clienții să sărbătorească 20 de ani de evoluție prin lansarea unei campanii de oferte aniversare. Astfel, în perioada 16 – 22 octombrie, timp de şapte zile, clienții se vor bucura de sesiuni explozive de reduceri atât în rețeaua magazinelor DOMO din întreaga țară, precum și online.

„De-a lungul celor 20 de ani, am urmărit cu consecvenţă să aducem în casele românilor tehnologia care ne face tuturor viața mai ușoară. Acum, având experienţa celor 20 de ani, putem spune că demersul nostru este sinonim cu progresul. Sărbătorim 20 de ani de istorie DOMO mulțumindu-le de asemenea celor care au făcut această aniversare posibilă: angajaților, asociaților, partenerilor, furnizorilor. Pasiunea noastră comună pentru tehnologie și inovație ne-a motivat să venim constant cu oferte relevante și incitante pentru clienții noștri. Îndrăzneți, optimiști și inovatori – așa am fost noi, la Domo, în acești 20 de ani.”, a declaratKim Koellner, CEO DOMO Retail.

Portofoliul retailerului include un număr de peste 15.000 de produse ale celor mai importante branduri internaționale. De asemenea, DOMO dezvoltă propriile branduri, precum Expert Digital, Westwood și Technolux, oferind astfel game și produse cu preţuri accesibile.

Citiți și despre:

  • Câţi români vor cumpăra produse de Black Friday?Câţi români vor cumpăra produse de Black Friday? De Black Friday, românii vor cumpăra, în medie, două-trei produse, cele mai multe din categoria televizoarelor, electrocasnicelor mici și telefoanelor mobile, arată un studiu de piață al Millward Brown […]
  • Ryanair: Interes record pentru biletele la preţuri reduseRyanair: Interes record pentru biletele la preţuri reduse Ryanair a înregistrat un interes record din partea clienților din întreaga Europă pentru cele un milion de locuri vândute la prețul promoțional de 19.85 euro. Tichetele au fost scoase la vânzare, marți, 7 […]
  • Bosch Electrocasnice aniversează 15 ani pe piața din RomâniaBosch Electrocasnice aniversează 15 ani pe piața din România Bosch Electrocasnice aniversează anul acesta 15 ani de prezență pe piața din România, timp în care peste două milioane de produse electrocasnice marca Bosch au intrat în căminele românilor. Seria campaniilor […]
  • Mâine se deschide parcul comercial VulcanMâine se deschide parcul comercial Vulcan Mâine va avea loc deschiderea oficială a primului value centre din București - Vulcan Value Centre. Centrul își va deschide porțile, pregătindu-le clienților săi numeroase surprize și premii substanțiale […]
  • Mega Mall a lansat sezonul de reduceriMega Mall a lansat sezonul de reduceri Mega Mall a anunţat lansarea sezonului de reduceri estivale cu o campanie promoțională, prin care își răsplătește clienţii cu peste 20.000 de premii instant, în valoare totală de peste 55.000 de euro. În […]