Doraly.ro țintește 550 de comercianți. Ce cifră de afaceri estimează platforma?

20.07.2018

Primul magazin online cu prețuri elastice din ţara noastră, doraly.ro, a investit în toate facilitățile de care avea nevoie pentru găzduirea a 550 de importatori, producători și distribuitori, chiriași ai spațiilor Doraly Expo Market din Afumați, pregătiți să-și vândă produsele și în piața online.

Lansată la sfârşitul lunii aprilie a acestui an, platforma doraly.ro cuprinde deja 126 comercianți, care vând, pe rafturile virtuale, peste 16.000 de produse electrice și de iluminat, articole pentru casă și grădină, bricolaj, scule, unelte și decorațiuni. Gama de produse se extinde însă în fiecare zi, iar platforma va cuprinde, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse.

„Am adaptat doraly.ro nevoilor specifice ale chiriașilor din spațiile Doraly, astfel încât fiecare comerciant să aibă șansa să-și crească vânzările, prin acest nou canal digital, fără să facă eforturi. Le punem la dispoziție, dincolo de platforma online funcțională, un serviciu propriu de asistență a clienților, o structură logistică care facilitează o singură expediție, chiar și atunci când clientul comandă de la mai mulți comercianți simultan și spații de depozitare pentru crearea stocurilor-tampon, care le permit fluidizarea procesului devânzare”, a afirmat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Comercianții beneficiază, în plus, de un partener fair-trade, care le asigură o piață liberă în online, datorită faptului că doraly.ro nu vinde produse proprii. Astfel, cei înscriși pe platformă concurează doar între ei, își pot proteja produsele și își pot controla propria politică de prețuri.

„Produsele comercianților sunt promovate prin propria noastră infrastructură de marketing, în care investim continuu; un alt avantaj pe care pe acest gen de marketplace îl oferă e efectul de piață, care le dezvoltă business-ul prin asocierea produselor fiecăruia cu altele, complementare, ale altui comerciant; noi le promovăm împreună și ambii își cresc, în consecință, volumul de vânzări. E important ca și comercianții români să înțeleagă influența volumelor în business și digitalizarea – dacă rămân conservatori, rămân pe raft”, a mai spus Alexandru Rusu.

Cifra de afaceri totală a firmelor care își desfășoară activitatea în spațiile comerciale din Expo Market Doraly și care se pregătesc să-și vândă produsele și pe internet însumează peste 780 de milioane de euro, în creștere cu 8,5% față de anul trecut.

Avansul a fost generat, în special, de deschiderea mai multor magazine în sistem cash & carry, cum ar fi pavilionul X3, specializat în produse alimentare și băuturi. Anul trecut, segmentul cash & carry din cadrul Doraly a înregistrat în sine o creștere de 38% a cifrei de afaceri, semnificativ mai importantă decât media generală a parcului comercial.

De la începutul anului trecut, suprafața totală a spațiilor de acest tip din cadrul complexului a crescut cu 132%, până la 25.000 de metri pătrați, cât ocupă în prezent. Prin urmare, în primul semestru al anului 2019, reprezentanții Doraly își propun deschiderea a două noi pavilioane în segmental cash & carry, în zona cea mai vizitată, cu acces direct din DN2.

Cele 31 de pavilioane sunt vizitate anul de peste 3 milioane de clienți, persoane fizice și revânzători. Oficialii companiei se așteaptă, totodată, la creșterea numărului de vizitatori, datorită repoziționării parcului comercial către comerțul de tip cash&carry și retail.

Odată cu deschiderea pavilionului X3, cu o suprafață de 4.200 de metri pătrați, suprafața închiriabilă totală a ajuns la 84.000 de metri pătrați. Până în anul 2020 sunt estimate investiții de 12 milioane de euro, direcționate către extinderea suprafeței comerciale cu încă 12.000 de metri pătrați și modernizarea pavilioanelor existente.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Afaceri de jumătate de miliard de euro pentru REWE, în RomâniaAfaceri de jumătate de miliard de euro pentru REWE, în România Grupul REWE, prezent pe piaţa din România prin magazinele Penny Market și XXL Mega Discount şi prin divizia de Real Estate (REWE Projektentwicklung România SRL), a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri […]
  • Magazinul Altex din Iulius Mall se redeschideMagazinul Altex din Iulius Mall se redeschide Retailerul Altex îşi redeschide porţile, prezentând clienţilor din Iaşi un nou concept de magazin ce are la bază ideea de spațiu de testing pentru inovații.Retailerul îşi consolidează astfel, în urma unei […]
  • Rezultate financiare bune pentru HornbachRezultate financiare bune pentru Hornbach Hornbach a raportat în primele nouă luni ale exercițiului financiar (1 martie – 30 noiembrie 2016) un profit peste nivelul anului precedent. De asemenea, în perioada analizată s-a înregistrat o creștere a […]
  • eMAG preia retailerul  online Fashion DayseMAG preia retailerul online Fashion Days Retailerul eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days. În mai, compania va depune o solicitare către autoritațile de reglementare a concurenței privind preluarea controlului […]
  • „Customer Care Conference and Expo” are loc pe 25-26 martie, la Bucureşti„Customer Care Conference and Expo” are loc pe 25-26 martie, la Bucureşti Cea mai mare parte a companiilor europene (88%) sunt de părere că oferă servicii de Customer Care excelente, însă numai 8% dintre clienţii lor afirmă acelaşi lucru. Astfel, evoluția constantă a instrumentelor […]