Douglas lansează o campanie de strângere de fonduri pentru Asociaţia Little People

24.11.2015

Douglas lansează în rețeaua sa de magazine din România campania de strângere de fonduri “Beauty of Giving” prin care va dona Asociației Little People câte 10 de lei din vânzarea fiecărei palete de machiaj Like.

Obiectivul pe care magazinul de cosmetice și-l propune este atingerea sumei de 35.000 de lei pe durata campaniei: 23 noiembrie – 20 decembrie.

“Din această vară ne-am alăturat luptei pe care Asociația Little People și-a asumat-o încă din 1996 împotriva cancerului la copii și tineri. În fiecare dintre magazinele noastre din România am montat o cutie de donații pentru programele de suport psihosocial al pacienților și al supraviețuitorilor de cancer pe care Asociația Little People le implementează în România și Moldova. Iar acum am dorit să ne implicăm și prin donație directă lansând campania Beauty of Giving”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.

Beneficiarul campaniei este Asociația Little People care are ca obiectiv îmbunătățirea calității vieții copiilor și tinerilor bolnavi de cancer prin oferirea unui suport psihosocial pe toată perioada spitalizării și după finalizarea tratamentului, contribuind astfel semnificativ la rata de supraviețuire a acestui grup de bolnavi.

Parfumeria Douglas a intrat pe piața din România în anul 2007 și deține acum un număr de 18 magazine în Bucureşti, Baia Mare, Braşov, Cluj Napoca, Craiova, Constanţa, Iaşi, Oradea, Ploieşti, Sibiu, Timişoara și Târgu Mureş.

Oferta Douglas cuprinde produse de parfumerie, îngrijire personală şi înfrumuseţare, machiaj sau accesorii și servicii de consiliere beauty, ședințe de machiaj, ședințe de diagnoză a tenului, mini-tratamente și ambalare cadouri.

Douglas a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 55 de milioane de lei și are aproximativ 200 de angajați.

 

 

Citiți și despre: