Electrica Furnizare SA a lansat o nouă aplicație pentru dispozitivele mobile

07.06.2017

Electrica Furnizare SA a lansat o nouă aplicație pentru dispozitivele mobile, realizând astfel un nou pas către conversia  activităților specifice în mediul digital, parte integrantă a strategiei de eficientizare și modernizare a relației cu clienții.

MyElectrica reprezintă un nou instrument de comunicare dedicat clienților Electrica Furnizare, disponibil în limba română, pe smartphone și tabletă, pentru utilizatorii dispozitivelor iOS și Android, putând fi descărcată din magazinele de aplicații AppStore și Google Play.

De asemenea, MyElectrica facilitează clienților, prin intermediul unei interfețe prietenoase, accesul la date și funcții din contul personal: transmitere index prin autocitire, vizualizare istoric facturi și plăți, status facturi, plată online facturi, vizualizare grafic de consum,  localizare pe hartă a punctelor de relații cu clienții, contactare furnizor prin transmiterea unui mesaj direct din aplicație.

Prin intermediul aplicației și portalului MyElectrica, compania vizează atragerea unui număr cât mai mare de clienți în mediul digital  dar și creșterea vitezei de reacție față de solicitările și nevoile de informare ale acestora.

MyElectrica este parte a unui program complex de digitalizare prin care se dorește realizarea unei platforme unitare, integrate de comunicare cu clienții. Pe lângă aceasta, programul de digitalizare 2017 include și reproiectarea Oficiului Virtual, astfel încât să corespundă noii identități vizuale, precum și implementarea unor servicii web bazate pe standarde deschise, care să faciliteze schimbul informațiilor cu alte sistemele automate, în timp real.

 

 

Citiți și despre: