eMAG: 2017 a fost anul mobilului

29.01.2018

Dacă în trecut utilizatorii de smartphone-uri intrau pe site-urile magazinelor online în special pentru a se informa despre produsele de care erau interesați, 2017 a fost anul în care, pentru prima dată, clienții eMAG au plasat mai multe comenzi de pe dispozitivele mobile decât de pe PC-uri. Astfel, anul trecut, nu mai puţin de 51% dintre comenzi au fost făcute de pe smartphone-uri și tablete, iar 49% de pe tradiționalul desktop.

În plus, procentul este și mai mare în cazul noilor clienți eMAG: 60% dintre cei care au plasat pentru prima dată o comandă pe eMAG au făcut acest lucru de pe mobile.

Jumătate dintre cei care au făcut cumpărături de pe dispozitive mobile au folosit aplicația eMAG, care are un rating de 4,7 din 5, reprezentând media celor 100.000 de review-uri primite de la utilizatori.

„Am îmbunătățit permanent aplicația eMAG, iar ea este cea mai apreciată aplicație din categoria din care face parte – 4,7 rating. Pentru clienți a devenit natural să intre pe eMAG în momentul în care vor să se informeze sau să cumpere un produs care-i interesează. Am îmbinat tehnologia – care ne simplifică și ne îmbunătățește viața considerabil – cu diversificarea continuă a gamei de produse, iar pentru clienți totul a devenit foarte simplu.Estimăm că, până la sfârșitul anului, peste 75% dintre vizitele făcute pe eMAG vor fi de pe dispozitivele mobile”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology eMAG.

Prin urmare, 2017 a fost anul mobilului, iar românii au făcut smart shopping. Mai exact, ei au utilizat dispozitive mobile atât pentru a se informa, cât și pentru a face noi achiziții. Anul trecut, 64% dintre vizite au fost făcute de pe smartphone-uri și tablete. Totodată, 2017 a fost primul an în care traficul provenit de pe dispozitive mobile a trecut lunar pragul de 60%.

Cele mai multe persoane care au folosit dispozitive mobile pentru a se informa și pentru a face cumpărături au mai puțin de 40 de ani. 43% dintre aceștia au vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani, urmați de cei care au vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani (30%).

Cele mai multe comenzi făcute de pe dispozitivele mobile au fost livrate în: București, Constanța, Cluj, Timiș, Iași, Prahova, Ilfov, Brașov, Argeș, Dolj.

 

 

 

Citiți și despre: