eMAG a lansat categoria Home&Deco

12.09.2014

eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, a lansat ieri o nouă categorie – „Home&Deco” . Aceasta este dedicată celor care doresc să-și amenajeze sau decoreze locuința, iar în principalele secțiuni din această categorie – Bucătărie și servire, Curățenie și întreținere, Mobilier, Saltele, Decorațiuni – sunt listate deja peste 10.000 de produse a 34 de vendori.

„Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontală. Diversificarea este o constantă în tot ceea ce ne propunem, iar această a patra categorie lansată de la începutul acestui an, după Auto, Sport și Activități în aer liber și Food (Supermarket direct la tine acasă), ne aduce și mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online în care clienții pot găsi aproape orice produs”, declară Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG.

Gama permanentă în stoc răspunde celor mai diverse nevoi ale clienților, de la celepersonale la solicitările din zonaHoReCa, de la articole de bază la branduriprecumTefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curversau Green Future.

Articolele din stocul propriu al eMAG, care cuprinde în prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore, iar comenzile în valoare totală de peste 90 de lei beneficiază de livrare gratuită. Pentru celelalte articole, pragul mediu pentru livrarea gratuită este de 250 de lei/comandă, iar livrările se efectuează în maximum 48 de ore de la lansarea comenzii.

„Am ales să lansăm această categorie acum din mai multe motive: oamenii revin din concedii cu idei, planuri și bugete noi pentru casă, se finalizează și construcțiile începute primăvara și încep amenajarea și dotarea locuințelor. Estimăm că în primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei”, a mai spus Violeta Luca.

Citiți și despre:

  • Black Friday: Vivre.ro estimează vânzări de 2,5 milioane leiBlack Friday: Vivre.ro estimează vânzări de 2,5 milioane lei Anul acesta, Vivre.ro, retailerul online de produse de casă și grădină, organizează două campanii de Black Friday. Acestea se vor desfășura în următoarele două week-enduri ale lunii noiembrie. Early Black […]
  • Vânzările magazinului IKEA din România, în creştereVânzările magazinului IKEA din România, în creştere Vânzările magazinului IKEA din România au crescut, în perioada 1 septembrie 2013 – 31 august 2014, cu 6,45%, la 468, 5 milioane lei. În acelaşi timp, 3.232.810 persoane au trecut pragul magazinului, cu 30.820 […]
  • Retailerul Vivre a ajuns la 1 milion de membriRetailerul Vivre a ajuns la 1 milion de membri În luna iulie, retailerul online de produse pentru casă și grădină, Vivre, a depășit 1 milion de membri, iar până la finele lui 2014, compania estimează un avans de 30% a numărului de noi membri în țările în […]
  • Casa Rusu deschide un nou magazin în BucureştiCasa Rusu deschide un nou magazin în Bucureşti Casa Rusu va deschide săptămâna viitoare cel de-al patrulea magazin din Capitală, sub un nou concept. Uniteatea este situată în zona de Est a Bucureștiului, în Cadrul Centrului Comercial Carrefour Colentina, […]
  • eMAG se extinde în PoloniaeMAG se extinde în Polonia Retailerul eMAG a început demersurile de extindere pe piața din Polonia. Astfel, în decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurenței și Protecția Consumatorului din Polonia privind […]