eMAG a lansat „Deschide România”, un program dedicat micilor producători români

27.01.2017

Retailerul eMAG a lansat programul „Deschide România”, în urma unei investiții de 1 milion de lei în infrastructura online. Platforma este destinată micilor producători de pe piaţa locală care pot accesa canalul de vânzări al retailerului prin listarea produselor pe eMAG Marketplace.

Retailerul a mai precizat că lucrează la acest program de aproape 4 luni şi că speră să atragă cât mai mulţi mici producători locali.

Pentru primul an, eMAG estimează că aproximativ 400 de producători se vor înscrie în proiect şi vor lista în jur de 50.000 de produse, iar platforma va genera pentru aceştia vânzări de peste 14 milioane de lei.

Unul dintre principalele avantaje ale programului îl reprezintă piaţa de milioane de clienţi pe care producătorii locali o vor putea accesa odată cu listarea în eMAG Marketplace. Aceştia vor beneficia şi de comisioane mai mici, în medie, cu 50% faţă de cele standard, iar ONG-urile înscrise în proiect vor beneficia de comision 0%.

În plus, pentru a fi mai uşor de identificat de către clienţi, produsele din program vor fi semnalizate, pe site şi în aplicaţia mobilă eMAG, cu logoul „Deschide România”.

De asemenea, 30 de angajaţi eMAG implicaţi în noul proiect le vor oferi producătorilor suport pentru respectarea cerinţelor legale în ceea ce priveşte producţia, documentarea şi comercializarea online a produselor.

 

 

Citiți și despre:

  • Proiect pentru monitorizarea prețurilor bunurilor de consumProiect pentru monitorizarea prețurilor bunurilor de consum Comercianții, dar și consumatorii trebuie să știe că un nou proiect prin care se dorește monitorizarea prețurilor de consum va fi lansat în curând în România. Este vorba despre o inițiativă ce se va […]
  • Supermarketurile, obligate să vândă mai multe produse româneştiSupermarketurile, obligate să vândă mai multe produse româneşti Senatul a aprobat o propunere de lege prin care supermarketurile vor fi obligate să vândă carne, fructe și legume în proporție de minimum 51% din producția locală. Este vorba de propunerea pentru completarea […]
  • Hornbach: Vânzările de bulbi de flori, în creştereHornbach: Vânzările de bulbi de flori, în creştere Anul trecut, vȃnzările la bulbii de toamnă au avansat cu peste 60%, comparativ cu anul precedent, conform Hornbach. De asemenea, în ceea ce privește bulbii şi seminţele de primăvară, cifra de afaceri din 2017 […]
  • Decathlon deschide un magazin în SuceavaDecathlon deschide un magazin în Suceava Decathlon va deschide pe 4 aprilie un nou magazin în Shopping City Suceava. Noua unitatea are 1.600 metri pătraţi şi va fi primul magazin pe care retailerul îlva deschide în acest an în România. Decathlon […]
  • Flanco a inaugurat două noi magazineFlanco a inaugurat două noi magazine Flanco Retail a deschis două noi magazine în București, Flanco București Valea Oltului și Flanco București Drumul Taberei, în urma unei investiții de 340.000 de euro, compania încheind astfel anul cu 11 noi […]