eMAG a lansat „Deschide România”, un program dedicat micilor producători români

27.01.2017

Retailerul eMAG a lansat programul „Deschide România”, în urma unei investiții de 1 milion de lei în infrastructura online. Platforma este destinată micilor producători de pe piaţa locală care pot accesa canalul de vânzări al retailerului prin listarea produselor pe eMAG Marketplace.

Retailerul a mai precizat că lucrează la acest program de aproape 4 luni şi că speră să atragă cât mai mulţi mici producători locali.

Pentru primul an, eMAG estimează că aproximativ 400 de producători se vor înscrie în proiect şi vor lista în jur de 50.000 de produse, iar platforma va genera pentru aceştia vânzări de peste 14 milioane de lei.

Unul dintre principalele avantaje ale programului îl reprezintă piaţa de milioane de clienţi pe care producătorii locali o vor putea accesa odată cu listarea în eMAG Marketplace. Aceştia vor beneficia şi de comisioane mai mici, în medie, cu 50% faţă de cele standard, iar ONG-urile înscrise în proiect vor beneficia de comision 0%.

În plus, pentru a fi mai uşor de identificat de către clienţi, produsele din program vor fi semnalizate, pe site şi în aplicaţia mobilă eMAG, cu logoul „Deschide România”.

De asemenea, 30 de angajaţi eMAG implicaţi în noul proiect le vor oferi producătorilor suport pentru respectarea cerinţelor legale în ceea ce priveşte producţia, documentarea şi comercializarea online a produselor.

 

 

Citiți și despre: