eMAG întră pe segmentul serviciilor de internet și voce, printr-un parteneriat cu Vodafone

01.11.2013

eMAG a semnat un parteneriat cu Vodafone, toate telefoanele, tabletele și laptopurile retailerului fiind disponibile la prețuri speciale, împreună cu abonamentele Vodafone, au anunțat cele două companii, într-un comunicat de presă.

Astfel, clienții eMAG vor putea beneficia de discount-uri la achiziția unui dispozitiv mobil alături de un abonament Vodafone.

“Segmentul de dispozitive mobile constituie o parte importantă din vânzările noastre, așa că era natural să începem să vindem și serviciile de internet și voce adiacente”, a declarat Radu Apostolescu, vicepreședinte și director dezvoltare eMAG, în comunicatul citat.

Acesta a explicat că după semnarea parteneriatului clienții eMAG au acces la ofertele operatorului telecom în secțiunea “Pachete și promoții” din pagina de produs și pot profita de prețul special al terminalelor însoțite de abonament

Odată plasată comanda, clienții primesc contractul de abonament pe email iar comanda lor este livrată în termen de 24 de ore împreună cu cartela SIM activă.

„Prin acest parteneriat, serviciile Vodafone devin mai accesibile în oferta celui mai mare retailer online din România iar încheierea unui nou abonament este mai facilă pentru clienții noștri”, a afirmat Alexandru Băloi, Director Indirect Consumer Sales, Vodafone România.

eMAG este cel mai mare magazin online din S-E Europei și unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În 2012, eMAG vândut un produs la fiecare 10 secunde – de la laptopuri la electrocasnice, cărți, jucării sau produse cosmetice – și a livrat 12 milioane de tone de colete în toată țara.

Citiți și despre:

  • dm drogerie markt își așteaptă clienții cu 10.000 de produse diferitedm drogerie markt își așteaptă clienții cu 10.000 de produse diferite În șase ani de la lansarea pe piață, dm drogerie markt are o rețea de 67 de magazine. Primul magazin dm drogerie markt din România a fost deschis la Timișoara, în anul 2007, și de atunci rețeaua de retail s-a […]
  • BILLA România mizează pe mărci proprii și produse româneștiBILLA România mizează pe mărci proprii și produse românești Peste 70% dintre produsele aflate pe rafturile BILLA România sunt românești. BILLA s-a lansat pe piața din România în luna februarie a anului 1999. Atunci a fost deschis primul supermarket din București. În […]
  • Lidl deschide un nou magazinLidl deschide un nou magazin Grupul german Lidl deschide un nou magazin în Galați, ajungând în prezent la 165 de unități deținute în România, a anunțat retailerul german, într-un comunicat de presă. Noul magazin este construit de la zero […]
  • Mega Image continuă extinderea la nivel local Mega Image continuă extinderea la nivel local Lanțul de supermarketuri Mega Image se va mări cu 11 noi magazine pâna la finalul lunii curente. Extinderea acestor tipuri de magazine a tot continuat anul acesta, cu cele 11 noi locații Mega Image urmând să […]
  • Magister Software a deschis un call center la BacăuMagister Software a deschis un call center la Bacău Magister Software a deschis primul call center teritorial, la Bacău, unitatea fiind destinată comunicării cu utilizatorii platformei software pentru retail SmartCash RMS din Moldova şi judeţele […]