eMAG lansează extensia Official eMAG Marketplace Magento Integration

27.05.2015

eMAG lansează, împreună cu Innobyte, extensia Official eMAG Marketplace Magento Integration. Aceasta facilitează integrarea magazinelor online dezvoltate pe platforma Magento în eMAG Marketplace și este dezvoltată atât pentru Magento Community Edition, cât și pentru pentru Magento Enterprise Edition.

Extensia se poate folosi pentru eMAG România, dar și pentru eMAG Bulgaria și eMAG Ungaria. Clienții care doresc să își comercializeze produsele și prin intermediul eMAG Marketplace pot descărca gratuit extensia pentru Community Edition din magazinul oficial de extensii Magento al Innobyte: shop.innobyte.com.

„Modelul de business eMAG Marketplace este deja validat de piață și fiecare nou parteneriat reprezintă încă un pas al extinderii noastre pe orizontală, astfel încât am devenit, și datorită acestui segment, mall-ul online în care clientul poate găsi categoriile dorite de produse. Căutăm în permanență soluțiile cele mai bune de business, iar parteneriatul cu Innobyte face parte din strategia de a îmbunătăți constant eMAG Marketplace”, spune Alex Stoian, eMAG Marketplace Platform Manager.

Extensia oferă numeroase beneficii pentru un magazin care dorește să își comercializeze produsele în Marketplace,asigurând sincronizarea categoriilor de produse, a TVA-ului și a secțiunii din Marketplace conform cerințelor eMAG. Ofertele pot fi ulterior gestionate conform deciziilor comerciantului, fie în mod automat, conform unor date prestabilite, fie manual. De asemenea, extensia permite importul comenzilor din eMAG Marketplace în magazinul comerciantului, metode multiple de plată și livrare, includerea unor standarde de facturare adiționale și utilizarea discounturilor oferite de eMAG (eMAG card cadou).

„Parteneriatul dintre Innobyte și eMAG aduce un plus de valoare pentru întreg comerțul online din Europa Centrală și de Est prin integrarea facilă a oricărui magazin online dezvoltat pe platforma Magento cu eMAG Marketplace. Este un plus pentru magazinele online, deoarece acestea vor putea deschide rapid un nou canal de vânzări cu costuri reduse. În același timp, este un plus pentru clienții finali care vor avea la dispoziție o gamă extinsă de oferte din care să aleagă. Parteneriatul pentru dezvoltarea acestei extensii pentru platforma Magento reprezintă asocierea dintre doi lideri regionali, eMAG și Innobyte, care și-au unit forțele pentru a oferi servicii de calitate superioară magazinelor online, clienților acestora și, în final, întregului ecosistem e-commerce. Această integrare reprezintă un început promițător pentru un parteneriat de succes și de lungă durată între Innobyte și eMAG”, declară Cătălin Bordei, Director Operațiuni, Innobyte.

Pentru comercianții din România, Innobyte oferă extensia Official eMAG Marketplace Magento Integration by Innobyte în pachetul de baza Magstoria, magazinul online „la cheie” dezvoltat pe platforma Magento, permițând astfel integrarea în eMAG Marketplace a magazinelor încă de la lansarea acestora (în termenii și conform criteriilor stabilite de eMAG).

 

Citiți și despre:

  • eMAG se va axa pe dezvoltarea MarketplaceeMAG se va axa pe dezvoltarea Marketplace Retailerul eMAG a anunţat că va pune accent pe dezvoltarea Marketplace și că țintește extinderea gamei la 1 milion de produse până la finalul lui 2015. În 2014, eMAG a înregistrat 130 de milioane de vizite, […]
  • eMAG se extinde în PoloniaeMAG se extinde în Polonia Retailerul eMAG a început demersurile de extindere pe piața din Polonia. Astfel, în decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurenței și Protecția Consumatorului din Polonia privind […]
  • Peste 2600 de studenţi au aplicat la internship-ul eMAGPeste 2600 de studenţi au aplicat la internship-ul eMAG Retailerul online eMAG a primit 2.652 de înscrieri pentru cele 44 de poziții de internship deschise în programul „eMAG Talent Internship” pentru studenții și absolvenții din București, Craiova și Iași. Pentru […]
  • eMAG preia retailerul  online Fashion DayseMAG preia retailerul online Fashion Days Retailerul eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days. În mai, compania va depune o solicitare către autoritațile de reglementare a concurenței privind preluarea controlului […]
  • BILLA România a lansat un program de fidelizareBILLA România a lansat un program de fidelizare BILLA România a lansat un card de fidelitate- Billa Card Plus. Acesta este un program de fidelizare prin care retailerul își răsplătește clienții cu discount-uri aplicate imediat la peste 400 de articole, cu […]