eMAG preia retailerul online Fashion Days

30.04.2015

Retailerul eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days. În mai, compania va depune o solicitare către autoritațile de reglementare a concurenței privind preluarea controlului asupra Fashion Days, companie deținută de Naspers.

„Este un moment important în dezvoltarea eMAG și vom aduce beneficii importante tuturor clienților noștri. Oamenii din spatele Fashion Days pun foarte multa pasiune, sunt foarte talentați, și ne dorim ca împreună cu experiența în comerț online a colegilor din eMAG să ne dezvoltăm mai repede în regiune”, spune Iulian Stanciu, acționar și director general eMAG.

Această tranzacție va aduce beneficii ambelor companii. Fashion Days își va continua dezvoltarea cu ajutorul strategic din partea eMAG, iar eMAG va beneficia de expertiza în fashion, parteneriate strategice și baza de clienți a Fashion Days. Biroul central al Fashion Days va fi mutat la București.

În ultimii 14 ani, eMAG s-a plasat în poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientării sale permanente către client, manifestată prin servicii care au creat noi standarde în piață, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garanția Plus și Deschiderea coletului la livrare. eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferențiate pe categorii de angajați, precum și cea mai mare Academie din mediul privat. Totodată, eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentați în business-ul internațional.

Fashion Days este cea mai mare destinaţie de shopping online din România şi Europa de Est, iar celor peste 8 milioane de utilizatori, Fashion Days le oferă zilnic mai mult de 200.000 de produse, 100% originale de la peste 500 branduri internaţionale.

 

Citiți și despre:

  • Mega Mall va fi deschis pe 23 aprilieMega Mall va fi deschis pe 23 aprilie Centrul comercial Mega Mall va fi deschis pe data de 23 aprilie şi va oferi bucureștenilor cea mai variată gamă de branduri și de modalități de petrecere a timpului liber. Centrul comercial, situat în […]
  • eMAG se extinde în PoloniaeMAG se extinde în Polonia Retailerul eMAG a început demersurile de extindere pe piața din Polonia. Astfel, în decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurenței și Protecția Consumatorului din Polonia privind […]
  • Livrările de spaţii de retail din 2014, cel mai scăzut nivel din ultimii 10 aniLivrările de spaţii de retail din 2014, cel mai scăzut nivel din ultimii 10 ani La ora actuală, stocul total de spații moderne de retail din ţara noastră este de 2,86 milioane metri pătraţi, 32% din această suprafață fiind înregistrată în Capitală. Centrele comerciale reprezintă 59%, în […]
  • Vânzările Praktiker au avansat cu 12,5%, în primul trimestruVânzările Praktiker au avansat cu 12,5%, în primul trimestru Praktiker România a încheiat primul trimestru al anului cu o creștere de 12,4% a vânzărilor, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, după preluarea companiei de către omul de afaceri de […]
  • Ce vânzări a înregistrat eMAG de Black Friday?Ce vânzări a înregistrat eMAG de Black Friday? De Black Friday, eMAG a înregistrat vânzări în valoare de 202 milioane lei pentru 602.000 de produse. Astfe, în acest an, s-a marcat o premieră pe piața electro-it, valoarea comenzilor online depășind […]