eMAG se va axa pe dezvoltarea Marketplace

02.06.2015

Retailerul eMAG a anunţat că va pune accent pe dezvoltarea Marketplace și că țintește extinderea gamei la 1 milion de produse până la finalul lui 2015. În 2014, eMAG a înregistrat 130 de milioane de vizite, în creștere cu 31% față de anul precedent. Pentru anul în curs, retailerul estimează 178 de milioane de vizite.

„Dezvoltarea eMAG prin intermediul Marketplace este o prioritate, în acest fel creștem numărul de categorii din ofertă, dar și varietatea produselor din categoriile existente. De această extindere va beneficia clientul, care va găsi într-un singur loc ceea ce își dorește. Vom încheia anul 2015 cu o gamă extinsă la 1 milion de produse, peste 1.000 de subcategorii și peste 10.000 de branduri”, a spus Iulian Stanciu, director general eMAG, în cadrul eMAG Marketplace Conference, eveniment intern organizat de retailerul online, care a reunit peste 700 de participanți, selleri, parteneri de business și angajați.

În zilele de vârf, eMAG primeşte și peste 1 milion de vizite.

„eMAG a devenit principala destinație de informare și cumpărături din România și atrage cu aproximație traficul însumat al primelor 15 cele mai mari centre comerciale din țara noastră. Estimăm că în 2015 traficul venit de pe dispozitivele mobile va fi 40% din total trafic. Zona de mobile este prioritară în modul în care construim business-ul și dezvoltarea”, a mai spus Iulian Stanciu.

Astfel, retailerul are drept obiectiv dezvoltarea, în continuare, a piaței de comerț online.

„Ne propunem să devenim canalul prin care produsele vor ajunge cel mai rapid și ușor către client. Prin urmare, vom investi foarte mult în creșterea experienței de cumpărare, ne dorim ca prin tehnologie să salvăm clienților timp și bani. Împreună cu sellerii din Marketplace vom crește piața de eCommerce din România, estimată la peste 1 miliard de euro, dar, dacă ne gândim la tot ce înseamnă consum, ne putem raporta la o piață de 30 de miliarde de euro”, încheiat director general eMAG.

 

 

Citiți și despre: