EUMEPS: Interesul pentru reducerea consumului de energie în Europa de Est este în creştere

21.04.2016

Industria de polistiren expandat din Europa este una dinamică, competitivă, care încurajează dezvoltarea și inovația, generând locuri de muncă pentru 35.000 de oameni, conform datelor Asociaţiei Europeane a Producătorilor de Polistiren Expandat (EUMEPS – European Manufacturers of Expanded Polystyrene).

Asociaţia susține eficientizarea energetică și folosirea polistirenului expandat (airpop) în sectorul construcțiilor, pentru o termoizolare durabilă.

Annette Schaefer, secretar general EUMEPS şi brand manager airpop, spune că, în Europa de Est, interesul pentru reducerea consumului de energie și calitatea lucrărilor sunt tot mai crescute.

„Există foarte multe mituri în piața de construcții, în general, și în cea de polistiren expandat, în mod special cu privire la caracteristicile și utilizarea acestuia. Însă, dacă ne referim la utilitatea polistirenului expandat și la proprietățile sale, putem spune că acesta este singurul material care oferă construcții și izolații durabile, la prețuri accesibile. EPS-ul are un aport deosebit în reducerea emisiilor de CO2, fiind cel mai important element în procesul de energy saving“, a declarat Annette Schaefer, secretar general EUMEPS și brand manager airpop, cu ocazia participării sale la evenimentul (RE)Construct.

Unul dintre obiectivele Asociaţiei este acela de a îmbunătăți comunicarea cu beneficiarii finali, cu scopul de a-i informa și de a-i îndruma în alegerea produselor corecte pentru casă și pentru eficientizare termică.

„Asociația Europeană a Producătorilor de Polistiren Expandat și, implicit, ROMEPS, sunt preocupate de îmbunătățirea performanței coeficienților și parametrilor de izolare termică ai produselor din polistiren expandat“, a precizat Annette Schaefer.

Cu ocazia participării EUMEPS la (RE)Construct a fost lansat oficial în România şi filmul de prezentare al conceptului airpop. Astfel, polistirenul expandat este cunoscut de la descoperirea sa în 1839 sub multiple denumiri în țările din Europa, producătorii europeni de polistiren au inițiat o campanie de marketing comună ce are ca scop introducerea unui nume european comun pentru EPS – airpop. Demersul urmăreşte sublinierea valorii acestui material care conține cel mai eficient și natural element de izolare termică, și anume aer în proporție de 98%.

 

 

Citiți și despre: