EuroGsm estimează o dublare a vânzărilor de Black Friday, comparativ cu 2013

14.11.2014

EuroGsm va organiza, pentru al treilea an consecutiv, campania Black Friday, atât în magazinele din rețea, cât și online. Compania estimează o dublare a vânzărilor, în această perioadă, comparativ cu nivelul din 2013.

Astfel, în perioada 21 – 23 noiembrie 2014, retailerul va include în ofertă telefoane mobile, tablete, accesorii şi gadget-uri la prețuri reduse cu până la 75%.

„Oferta pentru campania de Black Friday de anul acesta va include 4 categorii de produse – telefoane mobile, tablete, accesorii și gadget-uri, iar reducerile vor fi cuprinse între 10% și 75%. Vom avea disponibile sute de modele de produse, o mare parte dintre acestea fiind accesorii pentru smartphone-uri și tablete”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial al EuroGsm.

În selectarea produselor pentru acest eveniment, reprezentanții companiei au ținut cont de cele mai căutate telefoane și tablete de pe site. Printre acestea se numără smartphone-uri și tablete marca Samsung, Apple, Nokia, Sony, HTC, Karbonn,  Allview. În plus, oferta pentru Black Friday cuprinde o gamă largă de accesorii și gadget-uri tech, care sunt foarte potrivite și pentru a fi oferite drept cadou. Gama de produse pentru care EuroGsm va aplica cea mai mare reducere în perioada 21 – 23 noiembrie sunt accesoriile pentru telefoanele inteligente și gadget-urile.

„În ceea ce privește vânzările, estimăm o dublare față de campania de anul trecut. Referitor la tipologia de clienți, pentru ediția de anul acesta așteptăm, pe partea online, un procent de 70% bărbați cu vârsta de până în 35 de ani, iar în magazinele din rețea, media de vârstă va crește până la 50 de ani”, a mai spus Zoltan Halmai.

EuroGsm se așteaptă ca produsele cele mai vândute în perioada campaniei de Black Friday să fie telefoanele mobile cu ecran de 5 inch și tabletele cu ecranul de 8 inch, dar și ceasurile Bluetooth, brățările inteligente, kit-urile pentru mașină și difuzoarele Bluetooth.

Citiți și despre:

  • Vânzări în creştere pentru EuroGsmVânzări în creştere pentru EuroGsm EuroGsm a înregistrat anul trecut vânzări în creştere pe întreg portofoliul de produse, cele mai mari creşteri fiind  raportate pe segmentul tabletelor și al accesoriilor. Vânzările de tablete au crescut cu […]
  • Black Friday: QuickMobile anunţă reduceri de până la 50%Black Friday: QuickMobile anunţă reduceri de până la 50% QuickMobile a anunţat că participă, în perioada 21 – 24 noiembrie, în cursa de Black Friday, oferind reduceri de până la 50% pentru telefoane mobile, tablete, gadget-uri, accesorii și branduri de lux. În […]
  • Black Friday: Telekom România anunţă reduceri de până la 80%Black Friday: Telekom România anunţă reduceri de până la 80% Black Friday la Telekom România. Operatorul de telefonie anunţă reduceri de până la 80% la sute de produse achiziţionate în perioada 19-22 noiembrie pe website-urile proprii Telekom.ro, ClickShop.ro şi […]
  • Afaceri de 3 milioane euro pentru Oktal.ro, în primele 9 luniAfaceri de 3 milioane euro pentru Oktal.ro, în primele 9 luni Magazinul online Oktal.ro a înregistrat afaceri de 3 milioane de euro în primele nouă luni ale acestui an, cu 30% mai mult faţă de aceeași perioadă a anului trecut. Cu ocazia reducerilor de Black Friday din […]
  • Orange a deschis un nou magazinOrange a deschis un nou magazin Orange a deschis astăzi un nou magazin, în complexul comercial Mall Vitan. Magazinul se află la subsol, vizavi de supermarket, şi beneficiază de o zonă de expunere mult mai mare, unde clienţii vor putea […]