Eurosport DHS, cel mai mare producător de biciclete din sud-estul Europei

01.03.2017

Strategia de responsabilitate socială reprezintă unul dintre pilonii de bază ai companiei. Una dintre cele mai importante companii din industria din România, precum și una dintre cele mai bune companii producătoare de biciclete, Eurosport DHS a avut o evoluție foarte bună în ultimii ani, înregistrând o creștere semnificativă.

„În 2016, compania noastră a luat locul I pe țară la categoria Industrie, fiind cotată, la nivel național, ca una dintre cele mai bune companii producătoare de biciclete și cel mai mare producător de biciclete din sud-estul Europei”, declară Tianqi Yang, directorul general al Eurosport DHS.

Origin 99 – gamă aniversară

Cu o gamă foarte variată de biciclete, împărțite în multiple branduri – gama de biciclete MTB, City, BMX, Trekking, biciclete pentru copii, biciclete electrice, fiecare gamă având biciclete de mărimi și echipare diferite – DHS a lansat anul trecut o gamă aniversară, Origin 99. Aceasta este compusă din trei modele de bicicletă, raportul echipare/preț fiind foarte greu de refuzat.

Totodată, gama Devron, care cuprinde 36 de modele, a avut un succes foarte mare, aflându-se într-o continuă extindere, alături de dezvoltarea modelelor MTB și E-Bike.

„Un obiectiv important pe care ni l-am propus este acela de dezvoltare a gamei de biciclete electrice, în prezent Eurosport DHS fiind singura companie din România care produce E-bike-uri la nivelul cerut de consumatorii europeni. Începând cu anul 2015, compania deține 12 modele de biciclete electrice sub brand propriu. Peste 70% din producția de vehicule pe două roți realizată este pentru țările din comunitatea Europeană, 35% reprezentând biciclete electrice”, susține directorul general al companiei.

Sediul central, fabrica și unul dintre magazinele DHS sunt localizate la ieșirea din Deva spre Sibiu iar compania beneficiază de o rețea de distribuție numeroasă, formată atât din magazine proprii, cât și din peste 300 de distribuitori.

Magazinele proprii DHS  sunt localizate în Deva, București, Cluj Napoca, Timișoara și Sibiu. Totodată, în țară, Eurosport DHS are peste 300 de distribuitori, ceea ce asigură o acoperire a întregului teritoriu, produsele companiei regăsindu-se și în supermarketuri.     

În ceea ce privește activitatea de producție, fabrica Eurosport DHS este una modernă, echipată cu tehnologii de ultimă generație și un sistem complet de logistică și distribuție ce permite transportul eficient al produselor către clienții locali și externi. Echipa DHS este formată din 350 de angajați, calificarea acestora fiind diferențiată, în funcție de activitatea desfășurată, aferentă postului.

Proiecte destinate promovării ciclismului

Cultura ciclismului a evoluat și în România, în ultima perioadă înregistrând o creștere considerabilă a folosirii bicicletelor. Acest lucru se datorează, în principal, evenimentelor și acțiunilor organizate de comunitățile cicliste, prin care este încurajat mersul pe bicicletă, promovând beneficiile acestuia – o alternativă sănătoasă și nepoluantă de transport atât pe distanțe mici, cât și pe distanțe mari.

„Consideram că, în următorii ani, numărul de români ce vor utiliza acest vehicul va crește considerabil, întrucât constituie o modalitate ușoară de deplasare în trafic, economică și, în același timp, o sursă de sănătate”, completează Tianqi Yang.

De asemenea, Eurosport DHS este un promotor al evenimentelor de încurajare a mersului pe bicicletă, compania derulând numeroase proiecte împreună cu autoritățile statului, în beneficiul comunității.

Astfel, unul dintre cele mai apreciate concursuri de educație rutieră, Cupa DHS, a ajuns în anul 2016 la cea de-a VII-a ediție, și a fost organizat, la nivel național, împreună cu Ministerul Educației Naționale și Inspectoratul General al Poliției Române.

Cupa DHS este un concurs de îndemânare pe bicicletă și legislație rutieră, în care sunt angrenați elevii și cadrele didactice, interesul acestora pentru eveniment fiind reflectat de participarea din ce în ce mai numeroasă.

Eurosport DHS organizează numeroase evenimente, concursuri și proiecte de promovare a culturii ciclismului, împreună cu autorități ale statului, precum Ministerul Educației Naționale și Inspectoratul General al Poliției Române.

Un alt concurs organizat de Eurosport DHS a fost Corvin MTB Maraton, un concurs de ciclism de tip maraton, care s-a desfășurat pe un traseu foarte diversificat din punct de vedere al dificultății, străbătând zone pitorești și încărcate de istorie din Hunedoara.

Un proiect important al companiei este Promovarea învățământului profesional dual –Proiect pilot în parteneriat cu Ministerul Educației, încheiat între Eurosport DHS și Colegiul Tehnic Transilvania, Deva.

„Totul a început în anul 2016, când un număr de peste 120 de elevi de la Colegiul Tehnic Transilvania au efectuat stagiul de practică în cadrul companiei noastre. Din luna septembrie a acestui an (n.r. școlar) a fost implementat un proiect pilot, în parteneriat cu Ministerul Educației, pe linia învățământului profesional dual. În prezent, proiectul se bucură de un mare succes, în cadrul companiei noastre efectuând stagiul de practică peste 200 de elevi”, adaugă directorul general Eurosport DHS.

Un alt proiect marca Eurosport DHS este Proiectul „Marius Petrache” – campionul național la șosea din 2016 și cu un palmares de peste 25 de titluri la competiții de ciclism, acesta promovând imaginea companiei la toate competițiile la care participă.

Investiții pentru societate

Deși cea mai mare investiție Eurosport DHS este fabrica în sine, conducerea companiei are planuri mari pentru viitor. Unul dintre programele de investiții vizează deschiderea de depozite și birouri în afara României, în timp ce alt program vizează continuarea investițiilor începute, de modernizare a liniilor de producție pentru E-bike-uri, maturizarea brand-ului Devron, proiectare și dezvoltare.

„În viitor ne dorim să investim în serviciul de biciclete în sistem de franciză pentru zonele în care oamenii folosesc bicicleta, dar care au dificultăți în ceea ce privește accesul la servicii și reparații de biciclete, mărind astfel probabilitatea lor de a continua ciclismul în siguranță”, menționează Tianqi Yang, directorul general al Eurosport DHS.

Planurile de investiții ale companiei vizează atât modernizarea fabricii, cât și pătrunderea pe noi piețe și dezvoltarea unui centru social

Însă un plan de investiții pe termen lung vizează dezvoltarea unui centru social, încă din acest an compania dorind să se implice și mai mult în comunitate, după cum susține directorul general: „Pentru 2017, EUROSPORT DHS își propune să susțină și să promoveze orice activitate ce implică mișcarea în aer liber, educația rutieră privind mersul pe bicicletă, precum și alte asemenea acțiuni, rămânând consecventă principiilor ce au stat la baza creării companiei: Mișcarea înseamnă sănătate, sănătatea înseamnă viață, DHS – Viața în mișcare”.

Evoluția pozitivă a afacerii

Raportul calitate-preț al produsului, respectiv al bicicletei produse de companie, reprezintă principalul avantaj datorită căruia Eurosport DHS s-a clasat în topul companiilor din țara noastră. Și asta deoarece bicicletele DHS au prețuri accesibile oricărui cumpărător în raport cu echiparea modelelor.

Cu un design inovator, adaptat cerințelor clientului, precum și cu un raport calitate-preț de nerefuzat, Eurosport DHS este una dintre cele mai bune companii producătoare de biciclete din țară și cel mai mare producător de biciclete din sud-estul Europei.

De asemenea, designul inovativ și adaptat în permanență la cerințele clientului oferă un plus și reprezintă un factor important de diferențiere față de alte companii producătoare de biciclete.

Aceste avantaje competitive au influențat în sens pozitiv traseul înregistrat de Eurosport DHS în ultimii ani. Astfel, la sfârșitul anului 2016, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 263 de milioane de lei, pentru anul în curs conducerea mizând pe o menținere a trendului ascendent și estimând o cifră de afaceri în creștere față de 2016.

 

 

Citiți și despre: