Evenimentul Sales & Marketing are loc pe 9 martie

14.02.2017

Singura constantă în afaceri este că nimic nu este constant. În plus, în cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 al companiilor este “aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, există șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător. Aşadar, companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și care provoacă status-quo-ul, pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.

În acest context, în cadrul celei de-a doua ediții a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București, vor fi dezbătute principalele provocări întâmpinate de specialiștii în vânzări, business development și marketing, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici și instrumente utilizate de companiile lider de piață.

Printre temele ce vor fi dezbătute în cadrul conferinței, se numără:

• Tehnologizarea și schimbările pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
• Customer centricity și abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
• Cele mai importante trend-uri în B2C. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
• Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective și oportunități
• Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce măsură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
• Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing. Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management: bune practici și oportunități
• “Agile selling”: cum marketingul și vânzările se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit în timp real de la cumpărători. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzări
• Sales & Marketing din perspectivă internațională. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
• Metrici și măsurători comune pentru o mai bună evaluare a performanței. Care sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional
• De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
• Expunerea în Social Media, “Engage selling” și impactul asupra ratei de conversie: tendințe și bune practici. Interactive sales & marketing

Temele vor fi analizate de specialişti precum:

AUREL NEȚIN, Director & General Country Manager, Lenovo România
BOGDAN IFRIM, Country Head, ArcelorMittal FCE
JAVIER GARCIA DEL VALLE, CEO, Happy Tour Group (România, Bulgaria & Turcia)
FRÉDÉRIC LAMY, CEO, Leroy Merlin România
CORINA GAFTOI, Sales & Marketing Director, Adesgo
RĂZVAN NANULESCU, Marketing Lead Central Eastern Europe (CEE) & Romania, Sanofi
CEZAR GÂRBEA, Marketing Manager South Europe, Brown-Forman
CRISTINA AVRAM, Consumer Marketing Manager, Fabryo
RĂZVAN DIACONU, Customer Marketing Manager Central and Southern Europe, Michelin

Evenimentul Sales & Marketing va avea doi invitați speciali și anume: MATTHIAS WENK- Marketing Operations Director, Ryanair și PABLO FERREIROS BENNETT- PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor.

Evenimentul va include seminarul interactiv: INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, susținut de GIGI ANDRIEȘ, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK și GHEORGHE ȘTEFĂNESCU, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK.

 

 

Citiți și despre: