Evenimentul „Smart Marketing” va avea loc în perioada 30 septembrie – 1 octombrie

07.09.2015

În perioada 30 septembrie – 1 octombrie, BusinessMark, împreună cu Biroul Cannes Lions România, organizează evenimentul „Smart Marketing”. Conferinţa va avea loc la Hotelul Radisson Blu din Bucureşti.

În prima zi vor fi anticipate aşteptările specialiştilor în marketing şi comunicare din mediul de business, speakerii evenimentului oferind informaţii utile priveşte tendinţele din acest sector.

Printre temele dezbătute se numără: „Cum ne conturăm o strategie de content marketing adaptată obiectivelor companiei?”, „Content by storytelling”, „Social media. Tips & tricks pentru optimizarea strategiei de Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, Instagram”, „Cum creăm strategia de content marketing în social media”, „Cum analizăm şi măsurăm eficienţa campaniilor de social media”, „Cum creştem în mod eficient traficul pe site-ul de companie?”, „SEO strategies. Care sunt cele mai frecvente greşeli? „, „Soluţii SEO la îndemână ta, budget free”, „Campaniile de search şi importantă lor pentru creşterea business-ului”, „Campaniile de remarketing”, „Newsletter & Direct mailing. Cum ne construim strategia?”, precum şi „Display advertising – costuri vs. eficienţă. Care sunt opţiunile pe care le avem pentru o campanie de display advertising?”.

Aceste subiecte vor fi discutate de specialişti în domeniu, printre care se numără Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România, Mihaela Mureşan, Deputy Marketing Manager SEE, IKEA SEE (Croaţia, România, Serbia, Slovenia), IKEA Group, Natalia Stroe, Head of Marketing & Business Development, Coca-Cola Hellenic România, Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google, Simona Stoica, Marketing Manager, Lenovo România, Aura Cadis, Senior Project Manager, Horváth & Partners Management Consulting, Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România, Elena Dobre, Digital Marketing Strategist, Carmen Soare, Chief Marketing Officer, NN Asigurări de Viaţă, Raluca Păuna, Advertising & Brand Manager, Blue Air, Felix Tătaru, Preşedinte, GMP Group; Senior Vice President, IAA, Cecilia Tănăsoiu, Managing Director Prometheus – The Group şi Radu Bâtrînu, Marketing Director, Flanco.

În a doua zi a conferinţei se va pune accent pe discuţii despre trendurile în marketing contemporan, eficienţa creativă şi Branding. De asemenea, participanţii vor avea parte de predicţii şi analize legate de evoluţia industriilor de PR, design, packaging şi comunicare digitală. Acesteavor fi illustrate cu studii de caz de la cea mai recentă ediţie a Cannes Lions

Pe 1 octombrie, în cadrul conferinţei, vor vorbi Raluca Iacob, Head of strategy, Publicis şi Jorg Riommi, Creative Director, Publicis, Cătălin Dobre, Executive Creative Director, McCann, Vlad Tomei, Mihai Gheorghe, Supersomething, Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry, Alina Buzatu, Head of PR and Strategy, Geometry, Alina Damaschin, Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR, Laurenţiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star – Viitorul brandurilor digitale şi Teo Migdalovici, Ambasador Cannes Lions

Evenimentul „Smart Marketing” este organizat de BusinessMark în parteneriat cu Cannes Lons România, iar partenerii conferinţei sunt Leonidas, Cupcake Philosophy şi Selfie Fun.

Pentru detalii şi înscrieri, accesaţi www.business-mark.ro sau contactaţi organizatorii la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro, office@business-mark.ro.

 

 

Citiți și despre: