Evenimentul Smart Marketing va avea loc pe 10 – 11 octombrie

06.09.2016

O nouă ediție a Smart Marketing va avea loc pe 10 -11 octombrie 2016, la Hotel InterContinental, din București. Evenimentul este organizat de BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România. În prima zi a conferinței, discuțiile se vor concentra în jurul ideii de autenticitate, punând un accent deosebit pe importanța unei abordări centrate pe ”veritabil” în construirea strategiei de marketing.

Printre temele dezbătute în prima zi a evenimentului Smart Marketing se numără:

– Autenticitatea în marketing: utopie sau realitate? Cum reperăm brandurile “autentice” în peisajul actual de marketing? Cum atingem echilibrul în materie de conținut și formă?

– Povești autentice care ajută brandurile puternice să se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste și cum ajung să obțină “veritabilul” în materie de branding?

– Burden of proof. Poate fi demonstrată autenticitatea? Transparența ca valență a autenticității. Cât de util este să invităm consumatorul “behind-the-scenes”, în activitatea companiei?

-Relevanță într-o lume comunicațională din ce în ce mai fragmentată. Content valoros prin marketing contextual – cum își păstrează brandurile esența în mediul de business din ce în ce mai versatil?

– The power of trust. Importanța încrederii în construirea unor customer journeys autentice

– Tradiție și stabilitate – branduri solid ancorate în inimile consumatorilor. Cum și-au creat o istorie? Cum au ajuns să creeze legături puternice cu audiențele?

– Malvertising  – vulnerabilitatea brandurilor

Aceste subiecte vor fi dezbatute de specialiști din domeniul marketing, precum:

LUCIA ANTAL, Marketing Director, PRO TV
ADRIAN CHEREJI, Head of Marketing & Communication, UNTOLD Festival
MIRCEA TEACĂ, Consumer Healthcare Marketing Manager, Sanofi
ANDREI CHIRILĂ, Chief Marketing Officer, Fashion Days
ALEXANDRU BOGDAN, Marketing Director, Băneasa Shopping City
RĂZVAN BĂRBULESCU, Channel Marketing Manager, IBM – Global Marketing Center Romania
IOANA IONESCU, Romania Marketing Manager, Cinema City
LIGIA ROȘU, Marketing Manager, Austral Trade
ELENA BADEA, Partner & Senior Consultant, Sfera Business

Dezbaterile celei de-a doua zi se vor concentra în jurul Noului Consumator și al Viitorului Eficienței Creative.  Acestea vor fi  ilustrate cu studii de caz de la  Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

În plus, această zi va reuni membri ai juriului și participanți activi la seminariile Cannes Lions:

TEO MIGDALOVICI, founder The Alternative School for Creative Thinking
SZABI SZEKELY, CEO, Halcyon mobile, jurat la Cannes Lions 2016
ZELIA SAKHI, Head of Creative, Mobiento, Stockholm, jurat la Cannes Lions 2016
MIHAI FETCU, CD, Geometry,  jurat la Cannes Lions 2016
RADU NANȚU, ALEXANDRA BOMBIȚĂ – above 106
MARIO GAZEBRO, Member of Gold Winning Team, Lions Entertainment 2016
ELENA MARKOS, Manager, WGSN, UK

 

Citiți și despre: