EY România se extinde în zona de vest a ţării

11.12.2015

Ca urmare a creşterii pieţei din zona de vest a ţării, EY România a inaugurat un nou sediu în Timişoara. Astfel, echipa regională a companiei a crescut la 20 de angajaţi și s-a mutat în noul sediu din Clădirea City Business Center. Deschiderea noului sediurăspunde nevoilor în creştere ale echipei, optimizând spaţiul de lucru şi facilitând comunicarea.

„În 2015, sărbătorim 7 ani de când am deschis biroul din Timişoara pentru a oferi servicii companiilor care se dezvoltau rapid aici. Mediul de business local, atât prin investițiile antreprenorilor români cât și prin investiții străine directe importante, crește de la an la an și reușește să mențină Banatul printre cele mai dezvoltate și industrializate regiuni istorice ale României. Iar noi, la EY Timişoara, am crescut împreună cu afacerile pe care le deservim. Am dezvoltat aici o echipă agilă şi performantă, din care fac parte cei mai buni profesionişti din Banat. Cei 20 de colegi care formează echipa EY din Timişoara deservesc 45 de companii din această regiune”, precizează Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.

Noul sediu este amenajat pentru a facilita colaborarea şi flexibilitatea în comunicare. Acesta este al doilea birou regional EY după cel din Cluj, care implementează conceptul, numit Workplace of the Future, pe care compania îl implementează gradual în întreaga lume.

„Printre clienții noști, alături de companii multinaţionale care au ales să investească aici, se găsesc şi multe afaceri de succes ale antreprenorilor bănăţeni. Contribuţia lor la mediul de business local, dar şi la economia ţării este foarte valoroasă. Vedem asta şi în datele Eurostat, care arată că Regiunea de Vest înregistrează al doilea cel mai mare PIB pe locuitor, după București-Ilfov, cu 7,900 euro per capita. Și cu 10% mai mult față de media națională. Iar Timișoara înregistrează un produs intern brut/locuitor mai mult de dublul mediei naționale, conform datelor statistice oficiale”, adaugă Bogdan Ion.

În plus, politicile interne şi instrumentele logistice ale EY au fost redefinite pentru a înlocui arhivele fizice cu cele electronice, optimizând astfel utilizarea spaţiului fizic. Toate aceste măsuri contribuie la creşterea performanţei echipelor, dar şi cea la nivel individual. Este vorba de schimbări fundamentale în modul de lucru, care vin să răspundă stilului cu totul diferit în care comunicăm şi schimbăm informaţii astăzi.

„Pentru că tehnologia se schimbă foarte rapid, iar aşteptările angajaţilor evoluează, am redefinit modul şi locul în care lucrăm. Astfel, trecem la un alt nivel al colaborării bazate pe conectivitate şi adaptabilitate. Adoptând acest concept răspundem nevoilor clienţilor noştri de flexibilitate şi promptitudine, ca şi nevoii angajaţilor de a lucra într-un mediu de lucru cât mai prietenos şi deschis”, precizează Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România

 

 

Citiți și despre: