F64 estimează o creştere de 22,5% a cifrei de afaceri, în 2016

12.01.2016

Magazinul F64 a sărbătorit, în 2015, 14 ani de activitate și a introdus în portofoliul său de produse televizoarele 4K. Cea mai bună perioadă de vânzări pentru F64 a fost între octombrie și noiembrie 2015, când magazinul a derulat campaniile Black Friday Pro, un eveniment unic pe piața foto-video din România și Black Friday de la finalul penultimei săptămâni din noiembrie. Tradițional, însă, cele mai mari vânzări sunt înregistrate în al doilea trimestru, când clienții se pregătesc de vacanță și își înnoiesc, completează sau actualizează echipamentele.

Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 1.000 de lei, iar cele mai populare produse achiziționate în ultimul an au fost: camerele foto DSLR Canon EOS 6D, Nikon D750, Canon EOS 70D, Nikon D5300, dar și modelul mirrorless Sony Alpha 5000.

În ceea ce privește estimările pentru 2016, F64 prevede o creștere cu 22,5% a cifrei de afaceri. În 2015, față de 2014, a crescut cu 15%.

Creșterea din 2016 pe care o estimează F64 va fi realizată pe fondul unor trenduri globale în domeniu. Însă, va continua să scadă cererea pentru camerele foto compacte, produsele din segmentul DSLR prosumer au ajuns la maturitate și urmează o evoluție similară cu anul precedent, dar vânzările de echipamente action și cele dedicate profesioniștilor din domeniu vor continua trendul ascendent. Deși televizoarele și monitoarele 4K există de câțiva ani, 2016 va fi cel mai bun pentru acestea, deoarece prețurile pentru echipamente au ajuns la un nivel foarte bun și există tot mai mulți producători de conținut de înaltă rezoluție.

Introducerea televizoarelor 4K în portofoliul F64 a fost anunțată la evenimentul dedicat aniversării a 14 ani de către Marian Alecsiu, cofondator F64. Acesta explică acum care sunt așteptările magazinului de la acest segment de produse.

“Rezoluția 4K nu este o noutate absolută, îi urmărim evoluția încă de când au fost anunțate primele echipamente – televizoare și apoi camere video pentru consumatorii obișnuiți -, dar am găsit oportun momentul lansării pentru finalul lui 2015 și începutul acestui an. Avem telefoanele și camerele compacte premium capabile să filmeze la rezoluție 4K, astfel că pentru noi e un pas firesc adăugarea acestora în gama noastră de produse. Ne așteptăm să devină o componentă importantă în fluxul de lucru de zi cu zi al oricărui fotograf sau videograf profesionist din România. Totodată, oamenii obișnuiți, neimplicați în domeniul foto-video, vor dori să aibă acces la conținut de cea mai bună calitate. Nicicând vacanțele și momentele frumoase din viețile fiecăruia dintre noi nu au fost păstrate mai facil, mai bine și mai frumos ca acum”, a afirmat Marian Alecsiu.

 

 

Citiți și despre: