Farmacia DONA prezintă primul raport de responsabilitate socială

01.11.2017

Farmacia DONA a lansat primul raport de responsabilitate socială, acesta fiind, în plus, și primul din retailul farmaceutic autohton, realizat în conformitate cu standardele de raportare GRI – G4 (Global Initiative Report).

Raportul prezintă contribuția farmaciilor la o dezvoltare durabilă a societății și economiei, în beneficiul sănătății pacienților români, făcând o radiografie a activităților derulate anul trecut la nivelul întregului Grup DONA pe trei piloni principali: performanța financiară și impactul în mediul de business și economic, implicarea socială și responsabilitatea față de angajați și pacienți.

Aşadar, în cei 25 de ani de prezență pe piața locală de retail farmaceutic, DONA a devenit un model de business, optimizat din punct de vedere operaţional, cu know-how consistent, instrumente şi proceduri de lucru eficiente. DONA este una dintre companiile cu capital integral românesc care contribuie semnificativ la PIB-ul României. Anul trecut, valoarea taxelor achitate statului român s-a ridicat la 65 milioane de lei.

În plus, DONA a investit continuu în formarea personalului său din farmacii, impunând un standard de pregătire pe piața farmaceutică. Aşadar, în ultimii trei ani, compania a investit 1 milion de lei în programe de training ajustate nivelului de experienţă şi obiectivelor profesionale stabilite pentru fiecare angajat. Farmaciile mai alocă şi resurse importante instruirii și formării tinerilor absolvenți din domeniul farmaceutic. La nivelul lui 2016, echipa DONA reunea 2.313 angajați, dintre care 1.050 sunt absolvenți de studii superioare. La ora actuală, grupul are aproximativ 2.500 de angajați.

„Preocuparea continuă pentru îmbunătățirea experienței pacienților în farmaciile sale reprezintă un aspect esențial în politica de sustenabilitate DONA. În 2016, compania a implementat, în premieră pentru retail-ul farma autohton, un sistem centralizat de realizare a comenzilor în farmaciile proprii. Aceasta este una dintr-o serie complexă de schimbări implementate de lanțul farmaceutic în ultimii ani din dorința de a optimiza experiența pacienților în farmacii”, a mai anunţat compania.

Acțiunile DONA din 2016 pentru pacienți:

  • Peste 2.000 de pacienți și-au monitorizat densitatea osoasă în Farmaciile DONA
  • Mai mult de 3.000 de pacienți au beneficiat de măsurarea gratuită a tensiunii arteriale
  • 6.000 de produse sănătoase distribuite în cadrul campaniei „Coșul cu produse pentru diabet”
  • Aproximativ 23.000 de pacienți au beneficiat de testări ale glicemiei
  • 1,2 milioane de reviste DONA Info distribuite gratuit

 

 

 

Citiți și despre: