Farmaciile Dona se rebranduiesc

28.04.2014

Reţeaua de farmacii Dona va investi în următorii 4-5 ani 15 milioane de euro într-un proces complex de decorare şi reamenajare a unităţilor, prima farmacie cu un design nou fiind deja lansată. Este vorba despre farmacia Dona Liviu Rebreanu din București.

Până la finele acestui an vor mai fi gata peste 50 de farmacii strategice din Capitală şi din ţară.

Pe lângă obiectivele de imagine, eforturile de promovare urmăresc susţinerea şi unor planuri de dezvoltare, respectiv atingerea unui număr de 300 de farmacii până la sfârşitul lui 2016.

La ora actuală, reţeaua Dona se situează în top 3 cele mai mari reţele de farmacii din România.

„După o perioadă în care ne-am concentrat preponderent pe tot ceea ce înseamnă servicii – pregătirea continuă a farmaciştilor, actualizarea preţurilor în vederea creşterii accesibilităţii, extinderea reţelei şi oferirea unui portofoliu cât mai complet de produse şi servicii de sănătate, a venit momentul să împrospătăm şi imaginea brandului. Investim într-o nouă campanie de imagine care ilustrează viziunea noastră despre cum trebuie să arate o farmacie adevărată”, a declarat Ovidiu Wencz, director general Dona.

Citiți și despre: